گردشگری مازندران نیازمند زیرساخت های ملی

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/مازندران مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: مازندران خدمات ملی به گردشگران ارائه می دهد از این رو نیازمند زیرساخت های ملی است.

گردشگری مازندران نیازمند زیرساخت های ملی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، دلاور بزرگ نیا در نشست آنالیز قابلیت های توسعه و رونق صنعت گردشگری شهرهای قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در نشست با ادیانی نماینده این حوزه انتخابیه به نقش نمایندگان در توجه ملی به مازندران اشاره نمود و گفت: خدمات ملی مازندران به گردشگران نیازمند ایجاد زیرساخت ها و اعتبارات کلان است که نمایندگان مجلس در تحقق آن نقش مهمی ایفا می نمایند.

وی اضافه نمود: گردشگری یک صنعت فرابخشی است بنابراین هر گونه عمران و آبادی و خدماتی که دستگاه ها ارایه می نمایند به رونق صنعت گردشگری یاری می نماید. خوشبختانه نمایندگان در این دوره به رونق صنعت گردشگری توجه ویژه ای نشان می دهند که این رویکرد ره آورد ارزنده ای برای مازندران به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، سید علی ادیانی نماینده مردم قائم شهر، جویبار و سوادکوه نیز در این نشست گفت: صنعت گردشگری در شهرهای قائم شهر و شهرهای اطراف آن می تواند علاوه بر اشتغالزایی و رونق مالی این شهرها را به مقصد گردشگران مبدل کند.

وی اضافه نمود: دستگاه های اجرایی باید زیرساخت های لازم برای رونق صنعت گردشگری در قامشهر، سوادکوه، جویبار و سوادکوه را فراهم نمایند و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران را همراهی نمایند. فضای مناسبی در میان مردم و مسولان برای توجه به گردشگری ایجاد شده که از این فرصت باید بهره گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2283

به "گردشگری مازندران نیازمند زیرساخت های ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری مازندران نیازمند زیرساخت های ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید