کودک گمشده چهار ساله در کرمانشاه پیدا شد

به گزارش مجله هاستفا، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: کودکی حدودا چهار ساله که همراه خانواده اش در مراسم عروسی شرکت کرده و در پی بازیگوشی های بچگانه و غفلت والدینش گم شده بود، خوشبختانه پس از ساعت ها جستجو با تلاش پلیس و نیروهای امدادی پیدا و به آغوش خانواده اش بازگشت.

کودک گمشده چهار ساله در کرمانشاه پیدا شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایرنا ، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: کودکی حدودا چهار ساله که همراه خانواده اش در مراسم عروسی شرکت کرده و در پی بازیگوشی های بچگانه و غفلت والدینش گم شده بود، خوشبختانه پس از ساعت ها جستجو با تلاش پلیس و نیروهای امدادی پیدا و به آغوش خانواده اش بازگشت.

سرهنگ حسین براری روز شنبه به خبرنگار ایرنا، اضافه کرد: پس از اعلام یک مورد گزارش مفقودی اشخاص به پاسگاه ماهیدشت، تیمی از ماموران به محل گزارش حادثه مفقودی که یکی از تالارهای عروسی محور کرمانشاه - ماهیدشت بود، اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران، شخصی به آنها مراجعه و مطرح کرد برای مراسم عروسی در تالار حضور یافته اما پس از دقایقی متوجه غیبت کودک چهار ساله اش به نام محمدمتین شده و جستجوهای وی و دیگران نیز بی نتیجه مانده است.

سرهنگ براری شرح داد: با دریافت این گزارش، ماموران پلیس نیروهای امدادی هلال احمر را نیز به کمک طلبیده و به اتفاق جستجوی گسترده خود را برای یافتن کودک گمشده آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در حالی که حدود پنج ساعت از گمشدن کودک چهارساله می گذشت خوشبختانه ماموران پلیس در حالی پیروز به یافتن محمدمتین در پنج کیلومتری تالار عروسی شدند که وی به دلیل سرمای شدید بدحال شده بود.

وی همچنین از انتقال این کودک چهارساله به بیمارستان خبر داد و گفت: مدیر تالاری هم که برگزار کننده مراسم عروسی بود به دلیل بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و تذکرات ستاد مقابله با کرونا دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ براری در سرانجام ضمن اینکه از خانواده ها خواست در مراسم های عمومی و پر ازدحام مراقب فرزندان خود بوده و آنها را حتی برای لحظه ای کوتاه تنها نگذارند، گفت: پلیس با واحدهای صنفی متخلف که نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی بی توجه هستند برخورد می کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5591

به "کودک گمشده چهار ساله در کرمانشاه پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کودک گمشده چهار ساله در کرمانشاه پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید