کرونا در طارم نارنجی پوش شد

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/زنجان در حال حاضر شهرستان های طارم و ایجرود در شرایط نارنجی کرونا و سایر شهرستان های استان زنجان در شرایط قرمز واقع شده است.

کرونا در طارم نارنجی پوش شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اکنون شهرستان های زنجان، خدابنده، ابهر، سلطانیه، ماه نشان و خرم دره در شرایط قرمز و شهرستان های طارم و ایجرود در شرایط نارنجی کرونا قرار گرفته است.

با تغییر شرایط رنگ بندی شهرستان های استان زنجان، به علت تغییر شرایط بستری بیماران مبتلا به کرونا در شرایط، قرمز و نارنجی محدودیت های کرونایی اعمال خواهد شد.

لازم به ذکر است ویروس کرونا هر روز افراد جدیدی را قربانی نموده و خانواده های آنان را سیاه پوش می نماید، به طوری که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز، جان 1610 زنجانی را گرفته است.

واکسیناسیون برترین روش موجود برای پیشگیری و کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا بوده، بنابراین توصیه می گردد گروه های سنی که تا به امروز به دلایل مختلف اعم از ترس، واکسن کرونا دریافت ننموده اند سریعاً برای این امر اقدام نمایند.

قابل ذکر است مراکز واکسیناسیون استان زنجان همه روزه حتی در روزهای تعطیل هم از ساعت 8 صبح تا 19 عصر در حال خدمت رسانی به شهروندان زنجانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8480

به "کرونا در طارم نارنجی پوش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در طارم نارنجی پوش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید