کرونا در جهان، بدترین شرایط در زمینه نرخ مرگ و میر در ایتالیا است

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری تاس براساس یافته هایی از متخصصان گزارش داد که متوسط نرخ مرگ و میر ناشی از کرونا در چین 3.95 درصد و در خارج از چین 3.71 درصد است.

کرونا در جهان، بدترین شرایط در زمینه نرخ مرگ و میر در ایتالیا است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، خبرگزاری تاس روسیه گزارش داد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خارج از چین از شمار مبتلایان در داخل این کشور، که منشا این ویروس بود، پیشی گرفته است.

براساس یافته های خبرگزاری تاس از متخصصان، تا کنون 81028 نفر ابتلا به کرونا در چین گزارش شده است و 81321 مورد نیز در خارج از این کشور.

نرخ مرگ و میز ناشی از ویروس کرونا در چین کمی بالاتر از بقیه کشورهای جهان است. نرخ تلفات (تا این لحظه) در چین 3.95 درصد است در برابر 3.79 درصد در خارج. با این حال خبرگزاری تاس می گوید که این محاسبات تا زمان انتها این اپیدمی در سراسر جهان و بهبود مبتلایان چندان دقیق نیست.

این گزارش اضافه کرد: بدترین شرایط در زمینه نرخ مرگ و میر مربوط به ایتالیا است که تا کنون بیش از 1000 نفر کشته شده اند و نرخ تلفات آن 7.31 درصد است.

تا روز یک شنبه، ویروس کرونا در 139 کشور جهان گزارش شده است که بیشترین موارد در ایتالیا، ایران، کره جنوبی، اسپانیا، آلمان، فرانسه، سوئیس، ژاپن، انگلیس و نروژ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3191

به "کرونا در جهان، بدترین شرایط در زمینه نرخ مرگ و میر در ایتالیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در جهان، بدترین شرایط در زمینه نرخ مرگ و میر در ایتالیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید