چاپ 2000 نسخه بروشور معرفی کردستان به زبان انگلیسی

به گزارش مجله هاستفا، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از طراحی و انتشار 2هزار جلد بروشور جامع معرفی جاذبه های گردشگری استان به زبان انگلیسی خبر داد.

چاپ 2000 نسخه بروشور معرفی کردستان به زبان انگلیسی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اسماعیل مریوانی روز پنجشنبه 22 خرداد 99 در این خصوص گفت: بروشور معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و مذهبی و... به زبان انگلیسی، توسط اداره کل استان چاپ و منتشر و در مراکز تاریخی و اطلاع رسانی توزیع شده است.

او افزود: این بروشور به شکل یک کتابچه در 32 صفحه و تمام رنگی تهیه شده است که جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، مراسم های آیینی و مذهبی، روستاهای گردشگری، صنایع دستی و سوغات استان در آن معرفی کرده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان شرح داد: در این بروشور علاوه بر نشان دادن جاذبه های مختلف گردشگری، مختصری از تاریخچه، جمعیت، فاصله تا مرکز استان و تمامی 10 شهرستان به تفکیک، همراه با تصاویر معرفی شده است.

او افزود: برنامه ریزی های لازم برای طراحی اقلام تبلیغاتی به تفکیک هر جاذبه در دست بررسی است، در صورت تأمین اعتبار این اقلام نیز به زبان انگلیسی چاپ و منتشر خواهدشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4253

به "چاپ 2000 نسخه بروشور معرفی کردستان به زبان انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ 2000 نسخه بروشور معرفی کردستان به زبان انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید