پراندلی: شخصیت مان را در جام کنفدراسیون ها نشان دادیم، بوفون دروازه بان بزرگی است

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا عملکرد تیمش در جام کنفدراسیون ها را مثبت ارزیابی و مدعی شد که شاگردان او در این تورنمنت شخصیت خود را به رخ دنیای فوتبال کشیده اند.

پراندلی: شخصیت مان را در جام کنفدراسیون ها نشان دادیم، بوفون دروازه بان بزرگی است

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی پس از پیروزی تیمش در دیدار رده بندی جام کنفدراسیون ها برابر اروگوئه گفت: این تورنمنت برای ما چیزی فراتر از مثبت بود، چرا که تیم مان در آن شخصیت خودش را نشان داد. با اینکه زمان زیادی از سرانجام کار بازیکنان در یک فصل طولانی نمی گذشت در این رقابت ها حاضر شدند و واقعا تعهد و مسئولیت پذیری خود در قبال تیم ملی ایتالیا را نشان دادند.

پراندلی که با شبکه اسکای اسپورت گفت وگو می کرد، ادامه داد: ما لیاقت این پیروزی را داشتیم، چون بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. از ابتدای رقابت ها هرچه گذشت به مرور ثبات بیشتری پیدا کردیم. برای اولین بار در کل دوران حرفه مربیگری ام مستاصل شدم، چون 8 بازیکن تیمم تقاضا کردند، تعویض شوند. ما متحمل فشار فراوانی شدیم اما مقاومت کردیم و در آخر در پنالتی ها که همواره در آن بخت و اقبال حرف اول را می زند، بردیم.

در پیروزی آتزوری سنگربان و کاپیتان تیم، جان لوئیجی بوفون نقش پررنگی ایفا کرد، چرا که 3 ضربه پنالتی اروگوئه ای ها را مهار کرد. بوفون با نمایش فوق العاده ای که در انتهای بازی داشت پاسخ بسیاری از منتقدانش که مدعی هستند او در دریافت پنالتی ضعف دارد را داد.

پراندلی در تمجید از سنگربان یوونتوس گفت: در ایتالیا مردم چیزهای خنده دار زیادی می گویند. پنالتی ها شانسی هستند. یکی ممکن است آنها را بگیرد و دیگری نه. با این حال مردم فکر می نمایند که مهار یک ضربه پنالتی کار راحتی است. جیجی دروازه بان بزرگی است و در این بازی بار دیگر تعهدش را نسبت به تیم ملی ایتالیا نشان داد.

سرمربی پیشین فیورنتینا در سرانجام اعلام کرد: در نیمه اول عالی بازی کردیم و شاید بهترین بازی مان در طول این تورنمنت بود. در نیمه دوم مشکلاتی داشتیم که تحلیل رفتن قوای بازیکنان مهمترین آن بود. با تمام این ها ما شخصیت خودمان را نشان دادیم که مهمترین چیز بود. از صمیم قلب به تمام بازیکنانم تبریک می گویم و اطمینان داریم که راستا درستی را برای حرکت خود انتخاب نموده ایم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 255

به "پراندلی: شخصیت مان را در جام کنفدراسیون ها نشان دادیم، بوفون دروازه بان بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: شخصیت مان را در جام کنفدراسیون ها نشان دادیم، بوفون دروازه بان بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید