پای اینترنت پرسرعت به پنج روستای شهرستان لردگان رسید

به گزارش مجله هاستفا، نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تسریع و بهبود در روند خدمات رسانی به مردم، پنج روستا در لردگان به شبکه اینترنت پُرسرعت متصل شد.

پای اینترنت پرسرعت به پنج روستای شهرستان لردگان رسید

حسین بامیری گفت: با پیگیری های اجرا شده از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شبکه ملی اطلاعات در روستاهای گوشه، احمدآباد، گورون، ابلاران و دلی شهرستان لردگان ایجاد و اینترنت پُرسرعت در این روستاها برقرار شد.

وی با اشاره به پیگیری برای اتصال و ارتقای اینترنت سایر روستاهای شهرستان های لردگان و خانمیرزا به شبکه اینترنت پُرسرعت به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های توسعه روستایی، افزود: در یک سال اخیر، 28 روستای دیگر در این دو شهرستان به اینترنت پُرسرعت وصل شد و یا سرعت اینترنت آن ها از نسل سوم 3G به نسل چهارم4G ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید

بامیری افزود: برای اتصال و ارتقای سرعت اینترنت این 28 روستا در شهرستان های لردگان و خانمیرزا بیش از 600 میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص داده و هزینه شده است.

شهرستان لردگان در فاصله 170 کیلومتری و آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در فاصله 150 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 11170

به "پای اینترنت پرسرعت به پنج روستای شهرستان لردگان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای اینترنت پرسرعت به پنج روستای شهرستان لردگان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید