وزارت نفت در مهار کرونا حمایت های بی نظیری از خوزستان داشته است

به گزارش مجله هاستفا، استاندار خوزستان گفت: وزارت نفت و شرکت های تابعه پیرامون مهار ویروس کرونا از خوزستان حمایت های بی نظیری داشتند، چنین فعالیت هایی سبب شد این استان در این زمینه با مشکل جدی روبه رو نشود.

وزارت نفت در مهار کرونا حمایت های بی نظیری از خوزستان داشته است

به گزارش خبرنگار شانا، غلامرضا شریعتی امروز (سه شنبه، 22 مهرماه) در آیین اهدای 141 دستگاه تنفسی ویژه بیماران کرونایی به منطقه ها نفت خیز از طرف وزارت نفت، با قدردانی و تشکر از حمایت ها و کوشش های وزارت نفت در مقاطع مختلف به ویژه در استان خوزستان، گفت: وزارت نفت در بسیاری از مقاطع از جمله بحث ریزگردها، احیای تالاب هورالعظیم، بحث سیل و غیره همواره در کنار مردم خوزستان بوده است و شرکت های وابسته به این وزارتخانه حتی در بازسازی منطقه ها سیل زده هم حضور جدی داشتند.

وی اضافه نمود: این وزارتخانه همکاری و یاری های بسیاری در زمینه بازسازی و تعمیر مدارس سیل زده استان خوزستان انجام داده است که از این بابت هم از مجموعه وزارت نفت قدردانی می کنم.

استاندار خوزستان توضیح داد: شرکت های پتروشیمی و هلدینگ ها همواره و در همه حال در شرایط بحرانی همانند سیل در کنار ما بودند که از این رو جا دارد از وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هلدینگ خلیج فارس (شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس) قدردانی کنم.

شریعتی اسم کرد: وزارت نفت و هلدینگ خلیج فارس در بحث کنترل بیماری کرونا در خوزستان حمایت های بی نظیری همانند خرید دستگاه های یاری تنفسی و تأمین اقلام ضدعفونی و یاری های مومنانه داشتند، چنین فعالیت هایی سبب شد این استان با مسئله ای روبه رو نشود.

وی به مجاهدت های کادر درمانی کشور در این شرایط سخت اشاره نمود و گفت: استان خوزستان در موضوع کرونا مدتی را با شرایط بحرانی سپری کرد و این کار شبانه روزی و کوشش های بی وقفه پزشکان و کادر درمانی و فرماندهی دکتر نمکی به اسم وزیر بهداشت بود که توانستیم از این شرایط عبور کنیم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: باید در کنار هم و با رعایت پروتکل های بهداشتی و یاری به همدیگر این ویروس را کنترل و مهار کنیم، در عین حالی که توسعه، پیشرفت و آبادانی و پیشبرد امور کشور هم باید مدنظر قرار گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8353

به "وزارت نفت در مهار کرونا حمایت های بی نظیری از خوزستان داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت نفت در مهار کرونا حمایت های بی نظیری از خوزستان داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید