وجود 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور، استانداردسازی 100 هزار سامانه گرمایشی ناایمن

به گزارش مجله هاستفا، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از وجود 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور اطلاع داد و گفت: سال جاری حدود 4800 میلیارد تومان اعتبار مصوب در حوزه مدرسه سازی داریم و اگر خیرین هم مشارکت نمایند این رقم به بیش از 6000 میلیارد تومان می رسد.

وجود 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور، استانداردسازی 100 هزار سامانه گرمایشی ناایمن

مهراله رخشانی مهر در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه 30 درصد مدارس کشور احتیاجمند تخریب و بازسازی است اظهار کرد: از این تعداد 12 درصد مدارس احتیاجمند تخریب و بازسازی و 18 درصد احتیاجمند مقاوم سازی است.

وی اضافه نمود: ساماندهی و امر تخریب و بازسازی مدارس فرسوده کشور به بیش از 100 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه البته فرایند حرکت و رشد اعتبارات حوزه نوسازی، فرایند مناسبی بوده است گفت: امسال حدود 4800 میلیارد تومان اعتبار مصوب در حوزه مدرسه سازی داریم و اگر خیرین هم مشارکت نمایند این رقم به بیش از 6000 میلیارد تومان می رسد که اتفاق خوبی است.

رخشانی مهر درباره پروژه های نیمه تمام آموزشی در سطح کشور نیز گفت: حدود 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد که البته 14هزار مورد آن خیرساز است که پیش بینی شده این تعداد کلاس درس نیمه تمام تا انتها امسال تکمیل و تحویل استان ها گردد.

وی همچنین با بیان اینکه حدود 130 هزار سامانه گرمایشی ناایمن در مدارس داشتیم که استانداردسازی سامانه گرمایشی بیش از 30 هزار کلاس درس انجام شد گفت: برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا امسال سامانه گرمایشی 100 هزار کلاس درس باقی مانده نیز ایمن سازی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4396

به "وجود 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور، استانداردسازی 100 هزار سامانه گرمایشی ناایمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور، استانداردسازی 100 هزار سامانه گرمایشی ناایمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید