واکنش وزارت بهداشت به تفاهمنامه همکاری شهرداری و علوم پزشکی مشهد ، واکسیناسیون در مشهد یک ماهه تمام نمی شود

به گزارش مجله هاستفا، روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به انتشار خبر تفاهم نامه همکاری شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی مشهد جوابیه ارسال کرد.

واکنش وزارت بهداشت به تفاهمنامه همکاری شهرداری و علوم پزشکی مشهد ، واکسیناسیون در مشهد یک ماهه تمام نمی شود

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در واکنش به انتشار خبری با تیتر رئیس علوم پزشکی مشهد در تبدیل نمایشگاه بین المللی به مرکز واکسیناسیون تعلل می کند جوابیه ای صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد در پیش نویس قرارداد مذکور که از طریق شهرداری تهیه شده بود، فقط یک ماه مهلت برای واکسیناسیون ذکر و نام شده بود که مبلغ لازم برای این طرح را هم دانشگاه علوم پزشکی باید بپردازد. این در حالی است که واکسیناسیون شهر مشهد فقط یک ماهه تمام نمی شود و اساسا در خلال مذاکرات در شورای شهر محدودیت زمانی در اختیار قراردادن نایشگاه وجود نداشت.

گفتنی است این دانشگاه با بخش های خصوصی متعدد از جمله مجتمع مهر سنگی و بازار بزرگ مشهد مال در تعامل بوده و فضای لازم برای واکسیناسیون را در اختیار گرفته و خدمات واکسیناسیون به شهروندان در آن ها در حال انجام است.

گفتنی است، خبرنگاران پاسخ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به این خبر را قبلا با نام تفاهم نامه شهرداری مشهد با دانشگاه علوم پزشکی برای واکسیناسیون خودرویی قابل اجرا نیست منتشر کرده بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8509

به "واکنش وزارت بهداشت به تفاهمنامه همکاری شهرداری و علوم پزشکی مشهد ، واکسیناسیون در مشهد یک ماهه تمام نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت بهداشت به تفاهمنامه همکاری شهرداری و علوم پزشکی مشهد ، واکسیناسیون در مشهد یک ماهه تمام نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید