واریز باقیمانده سود سهام عدالت زیر سایه ضرب و شتم کارمند بانک رفاه!

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران : در این گزارش بخشی از اخبار پربازدید امروز آمده است.

واریز باقیمانده سود سهام عدالت زیر سایه ضرب و شتم کارمند بانک رفاه!

به گزارش خبرنگاران،انتشار یک فیلم با صحنه هایی دلخراش در فضای مجازی؛کتک خوردن یک زن در یکی از شعب بانک رفاه کارگران سر و صدای زیادی را به راه انداخت.

البته و به گفته مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک رفاه کارگران فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به تیرماه سال 99 است و در همان زمان و پس از اطلاع مدیریت بانک، کارمند مذکور به فوریت از کار تعلیق و با ارجاع پرونده به کمیته انضباطی بانک، نامبرده از بانک اخراج شده است.

طبق مستنداتِ پلیس مطابق با فیلم دوربین های مداربسته داخل شعبه، در روز حادثه، آن خانم با مدرکی جعلی قصد برداشت وجه داشتند، اما بعد از مخالفت کارمند بانک، ایشان اقدام به برهم زدن نظم بانک، شکستن شیشه های داخل بانک و فحاشی کرد و در نهایت آن اتفاق تلخ از طرف یکی از کارمندان شعبه رقم خورد.

فرهی ادامه داد: قطعا رفتار کارمند سابق بانک، به هیچ وجه قابل پذیرش نبود و خط قرمز بانک رفاه، حفظ کرامت مشتریان و رعایت دقیق منشور اخلاقی بانک، بوده، هست و خواهد بود.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک رفاه در خاتمه گفت: اینکه چرا با گذشت نزدیک به یک سال از این ماجرا و برخورد قاطع بانک با فرد خاطی، این ویدیو دوباره در فضای مجازی منتشر شده، قابل تامل است، اما لازم می دانم همینجا یک بار دیگر از طرف بانک رفاه بابت این رویداد تلخ عذرخواهی کنم و اطمینان بدهم که همه تلاش همکاران ما ارتقای سطح خدمت رسانی به ارباب رجوع و حفظ کرامت مشتریان عزیز است.

نخستین مرحله از واریز سود سهام عدالت برای سهامداران 2 روش مستقیم و غیرمستقیم در تاریخ 28 اسفند ماه سال 99 انجام شد و دارندگان سهام 500 هزار تومانی، رقمی حدود 200 هزار تومان دریافت کردند و برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی دو برابر سود سهام 500 هزار تومانی پرداخت شد که رقم آن 400 هزار تومان بود.

با وجود آنکه طی سال های گذشته سود سهام عدالت به طور یکجا به حساب سهامداران واریز شده است اما مشاهده شده از یک سال گذشته و با آزادسازی سهام عدالت،واریز سود سهامداران با مسائل اساسی روبرو شده است به طوری که علی رغم واریز 50 درصد سود اولیه که با اما و اگر و مسائل زیادی صورت گرفت هنوز تکلیف بخش دوم آن تعیین نشده و سهامداران در یک سردرگمی قرار گرفته اند..

حدود دو ماه پیش در تاریخ 2 فروردین 1400 بود که محمد علی دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس بیان نمود که سازمان تمام تلاش لازم را انجام خواهد داد که قبل از ماه مبارک رمضان سود سهام عدالت را به حساب سهامداران واریز شود اما این مصاحبه در حد یک وعده باقی مانده است و سود سهام عدالت نتوانست کام سهامداران را تا قبل از ماه مبارک رمضان شیرین کند.

مسئولان بورس به این نتیجه رسیده اند که فعلا خبری از بهبود بازار نیست و بهتر است عرضه اولیه سهام را در همین بازار قرمز و بدحال انجام دهند!طبق اطلاعیه منتشر شده توسط ، روز چهاشنبه این هفته یعنی 29 اردیبهشت ماه 65 میلیون سهام شرکت تولید و توسعه سرب و فولاد ایرانیان با نماد فتوسا در بازار فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.

در این عرضه هر نفر می تواند تا سقف 130 سهم به قیمت حداکثر 7842 ریال سفارش خرید ثبت کند. موضوعی که نشان می دهد حداکثر نقدینگی لازم برای شرکت در این عرضه اولیه حدود 102 هزار تومان است. در صورت مشارکت تو میلیون نفری، به هر نفر نهایتا 32 سهم فتوسا به ارزش 25 هزار تومان تعلق خواهد گرفت.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7600

به "واریز باقیمانده سود سهام عدالت زیر سایه ضرب و شتم کارمند بانک رفاه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز باقیمانده سود سهام عدالت زیر سایه ضرب و شتم کارمند بانک رفاه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید