هوش مصنوعی چه نقشی در روابط تجاری و مراقبت های بهداشتی می تواند داشته باشد

به گزارش مجله هاستفا، هوش مصنوعی از استراتژی های کاربردی صنعت مانند مراقبت های مبتنی بر ارزش، تعامل با اعضا و تبعیت از دارو پشتیبانی می کند.

هوش مصنوعی چه نقشی در روابط تجاری و مراقبت های بهداشتی می تواند داشته باشد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،هوش مصنوعی یک فناوری جدید نیست؛ این تکنولوژی اولین بار در اوایل دهه 1950 ظهور کرد. با این حال پرداخت کنندگان، ارائه دهندگان و فروشندگان این فناوری را برای رسیدگی به چالش های مراقبت های بهداشتی تخصیص می دهند. در سال 2020 برخی از استفاده کنندگان از هوش مصنوعی برای پیشبرد مراقبت مبتنی بر ارزش و بهبود تعامل با اعضا، از آن استفاده کردند.

مراقبت های مبتنی بر ارزش چیست؟

ویروس کرونا مزایای عمده توافق نامه های مراقبتی مبتنی بر ارزش را تقویت کرد. با افت شدید فرصت های بازپرداخت هزینه خدمات، ارائه دهندگان شروع به شناسایی این مقدار در مدل های پرداخت ثابت و سرپوشیده مانند پرداخت های جهانی کردند. پرداخت کنندگان به دنبال راه هایی برای ایجاد انگیزه در آن و تقویت استراتژی های مراقبت مبتنی بر ارزش خود هستند. این اتفاق باعث شد که برخی به هوش مصنوعی روی بیاورند. شرکت Centene با خرید Apixio، که اخیرا نهایی شد، هدفش استفاده از هوش مصنوعی برای گسترش شواهد و مدارکی بود که پرداخت کننده برای بازپرداخت مبتنی بر ارزش استفاده می کند.

مایکل اف نیدورف، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Centene، گفت: این خرید به ما یک پلت فرم هوش مصنوعی به Centene ارائه می دهد که می تواند داده های ساختار یافته بیمار را پیدا و بررسی کند. با ساماندهی این داده ها، این پلتفرم می تواند اطلاعات اندازه گیری کیفیت و بازخورد درباره خدمات برای بازپرداخت مراقبت مبتنی بر ارزش را به پرداخت کنندگان و ارائه دهندگان ارائه دهد. شرکت Centene متعهد به تسریع نوآوری، مدرنیزاسیون و دیجیتالی سازی در سراسر بنگاه اقتصادی و تحکیم موقعیت خود به عنوان یک شرکت فناوری متمرکز بر مراقبت های بهداشتی است. توانایی های Apixio با برنامه های ما برای دیجیتالی کردن مدیریت مراقبت های بهداشتی و استفاده از داده های جامع برای کمک به بهبود زندگی اعضای ما مطابقت دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6358

به "هوش مصنوعی چه نقشی در روابط تجاری و مراقبت های بهداشتی می تواند داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی چه نقشی در روابط تجاری و مراقبت های بهداشتی می تواند داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید