چگونه خانه خود را در هنگام سفر امن نگه داریم؟

به گزارش مجله هاستفا، خانه برای بسیاری از افراد یادآور مفاهیم آرامش بخش زیادی است؛ امنیت در منزل و مجموعه های مسکونی بیشتر از فضاهای دیگر برای همه حائز اهمیت است.

چگونه خانه خود را در هنگام سفر امن نگه داریم؟

نصب دوربین های امنیتی در خانه، موضوعی پر تقاضا در میان مردم جامعه است تا از این طریق بتوانند احساس آرامش خاطر و امنیت را برای ساکنان فضا و در واقع خانواده خود فراهم نمایند و هم چنین از دارایی های مادی و معنوی خود محافظت نمایند.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات مفیدی از این دوربین های امنیتی کسب کنید که به شما در انتخاب بهتر این تجهیزات یاری خواهد نمود. هم چنین با مشاهده طراحی های مختلفی از این دوربین ها در سایت دوربین مارکت می توانید سفارش خود را برای خرید این دوربین ها ثبت نمایید.

دوربین مداربسته چیست؟

دوربین مداربسته یک سیستم نظارت تصویری است که برای تصویربرداری از فضاهای مختلف طراحی شده است و سیگنال ها را به تصاویری برای نظارت بر محیط تبدیل می نماید. واژه مداربسته در این دوربین ها به معنی امنیتی بودن آنها و امکان نظارت بر تصاویر تنها به وسیله افراد خاصی است. عملکرد دوربین امنیتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از میان آنها می توان به محل قرارگیری دوربین ها، اهداف امنیتی، نور محیط و درجه اهمیت امنیت فضا اشاره نمود. این موارد سبب پیدایش فناوری های متفاوت از این دوربین ها و نیز شکل ظاهری متنوع در آنها شده است.

اما در نهایت همه این دوربین ها هم چون یک چشم تیزبین و شاید یک نگهبان 24 ساعته در فضا حضور دارند و با استفاده از امکانات خاص خود، امکان نظارت بر فضا را در محل مورد نظر و در بعضی از دوربین ها از راه دور فراهم می نمایند. یک سیستم امنیتی کامل تنها به یک دوربین مداربسته محدود نمی گردد و تجهیزاتی مانند ضبط نماینده تصاویر، نمایشگر و سیم ها و کابل ها از جمله مواردی هستند که در کنار این دوربین ها، فرآیند کلی نظارت بر محیط به وسیله ضبط تصاویر را ممکن می نمایند.

نظارت از راه دور؛ معجزه تکنولوژی

شاید در سال های گذشته، تصور نظارت بر فضا از راه دور و وقتی در فضا نیستید، تصوری غیر ممکن بود؛ اما در سال های اخیر و با پیشرفت هایی که در فناوری و به خصوص در دوربین های مداربسته اتفاق افتاده است، امروزه همه افراد می توانند تصاویر محیط کار و یا زندگی خود را از هر نقطه ای دیدن نمایند.

در نتیجه چه در سفر باشید و در یک شهر دیگر و چه برای چند ساعت به مهمانی رفته باشید، با گوشی موبایل، تبلت و یا لپ تاپ خود می توانید تصاویر فضا را به راحتی مشاهده کنید. البته این امکان در بعضی از فناوری های دوربین ممکن است؛ تکنولوژی تحت شبکه با امکان اتصال به اینترنت، معجزه ای در صنعت امنیت است که نظارت از راه دور را به یک تکنولوژی در دسترس برای طیف گسترده ای از مردم تبدیل نموده است.

انواع دوربین های امنیتی مداربسته

تنوع در تکنولوژی های گوناگون دوربین مداربسته سبب می گردد تا هر فردی بتواند بر اساس احتیاج خود و بودجه ای که برای خرید یک سیستم امنیتی در نظر گرفته است، دوربینی مناسب برای تامین امنیت خود داشته باشد.

دوربین تحت شبکه: دوربین IP یا تحت شبکه نوعی از دوربین های امنیتی است که امکان اتصال به اینترنت و اتصال چند دوربین به وسیله کابل شبکه را دارد. این دوربین ها یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نوع از دوربین های مداربسته هستند.

دوربین بیسیم: دوربین بیسیم نوعی از دوربین های تحت شبکه است که احتیاجی به سیم و کابل برای تصویربرداری از محیط ندارد و با استفاده از مودم وای فای، تصاویر را انتقال می دهد. سبکی و قابل حمل بودن از ویژگی های مجذوب کننده این دوربین ها است.

دوربین آنالوگ: دوربین آنالوگ نوعی از دوربین های امنیتی است که در سال های گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است و امروزه با مدل های پیشرفته و مجذوب کننده تری در بازار موجود است.

دوربین دید در شب: دید در شب در دوربین های امنیتی یک فناوری است که امکان نظارت بر محیط حتی در تاریکی و محیط کم نور را به افراد می دهد و در دو نوع رنگی و سیاه و سفید دسته بندی می گردد. بالاترین سطح امنیت را می توان با استفاده از این فناوری به دست آورد.

دوربین هوشمند: هوش مصنوعی که یکی از مجذوب کننده ترین تکنولوژی های نوین است، در دوربین های مداربسته هم برای ارتقاء امکانات دوربین و بالا رفتن دقت و سرعت این تجهیزات به کار می رود. تشخیص حرکت، تشخیص هدف و هشدارهای هوشمند در هنگام خطر از مزایای این تکنولوژی در صنعت امنیت و دوربین های امنیتی است.

برترین قیمت دوربین های امنیتی

برترین قیمت انواع مختلفی از دوربین های مداربسته را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید. با استعلام قیمت دوربین داهوا، هایک ویژن، هایلوک و بسیاری دیگر از برندهای معتبر از این مجموعه متوجه این تفاوت ها خواهید شد. کافیست از سایت دوربین مارکت به آدرس www.Doorbinmarket.com بازدید کنید و در صفحات مختلف این سایت، برترین گزینه از دوربین های مداربسته را برای نصب یک سیستم امنیتی کامل در محیط مورد نظر خود انتخاب کنید. هم چنین تماس با کارشناسان این مجموعه، راهی برای دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید این محصولات است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12526

به "چگونه خانه خود را در هنگام سفر امن نگه داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه خانه خود را در هنگام سفر امن نگه داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید