هدیه 400 میلیون تومانی شورای شهر به باشگاه آلومینیوم اراک

به گزارش مجله هاستفا، مرتضی سورانی رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر اراک در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس تصمیم و قرار قبلی مقرر شد در صورت صعود تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر فوتبال کشور، مبلغ 400 میلیون تومان به عنوان پاداش به باشگاه و بازیکنان اهدا گردد.

هدیه 400 میلیون تومانی شورای شهر به باشگاه آلومینیوم اراک

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال آلومینیوم با اقتدار کامل و در یک بازی نفس گیر مقابل تیم داماش گیلان به رجحان دست یافت و جواز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را دریافت کرد.

سورانه ادامه داد: شورای اسلامی اراک نیز به قولش عمل می نماید. البته در این ارتباط ضروری است شهردار اراک طی نامه ای به شورا این مبلغ را درخواست کند. بنابراین منتظر درخواست شهردار هستیم. پس از دریافت درخواست شهردار اراک بر همین مبنا، موضوع در صحن رسمی شورا مطرح و پس از تصویب نهایی، مبلغ 400 میلیون تومان به باشگاه و بازیکنان اهدا می گردد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی اراک، ابراز امیدواری کرد، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با ساختار قوی تر و اقتدار کامل و برخورداری از حمایت همه جانبه مسئولین و دستگاه های مرتبط یکی از تیم های مقتدر در لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

سورانه اظهار داشت: البته نباید فراموش کرد مدیریت شهری و دستگاه های مرتبط و متولی ورزش استان مرکزی باید زیرساخت های شهری، مانند فضای مناسب برگزاری مسابقات، صندلی تماشاچیان و خبرنگاران، فرودگاه و… شرایط را به گونه ای مهیا نمایند که در شأن حضور تیم های لیگ رجحان کشور باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4900

به "هدیه 400 میلیون تومانی شورای شهر به باشگاه آلومینیوم اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه 400 میلیون تومانی شورای شهر به باشگاه آلومینیوم اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید