هاب رسانه نمایشگاه اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس شروع به کار کرد

به گزارش مجله هاستفا، هاب رسانه (ستاد خبری) رسمی نمایشگاه اینوتکس 2022 جهت تعامل با رسانه های مختلف و تنها مرجع مورد تایید دبیرخانه اینوتکس جهت نشر اخبار این رویداد شروع به کار کرد.

هاب رسانه نمایشگاه اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس شروع به کار کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در روز های پیش رو تا شروع رسمی نمایشگاه اینوتکس 2022 همچون سال های گذشته هاب رسانه (ستاد خبری) این نمایشگاه جهت تعامل با رسانه های مختلف و تنها مرجع مورد تایید دبیرخانه اینوتکس جهت نشر اخبار این رویداد شروع به کار کرد.

یکی از اهداف هاب رسانه اطلاع رسانی سریع و کامل رویدادها، اخبار و معرفی بخش های مختلف نمایشگاه اینوتکس 2022 و ارتباط با شرکت های حاضر در نمایشگاه برای بازتاب اخبار آنهاست. این بخش با شرکت های مختلف برای برگزاری رویداد های مختلف از جمله رونمایی محصولات، خدمات و ... در ارتباط است.

تهیه خبر از تمام رویداد های نمایشگاه، اطلاع ر سانی حضور مهمنان و مقامات و مسئولان کشور و مصاحبه با آنها، اطلاع رسانی بخش های مختلف نمایشگاه و معرفی آن ها، اطلاع رسانی رویداد های رونمایی های شرکت ها و انتشار در لحظه اخبار آن در سایت اینوتکس و ارسال برای رسانه های خبری از دیگر اهداف این بخش نمایشگاه اینوتکس 2022 است.

لازم به ذکر است از رسانه های متقاضی حضور در هاب رسانه اینوتکس 2022 دعوت می گردد برای حضور در نمایشگاه و حمایت از اینوتکس درخواست خود را به شماره تلفن 09300612520 ارسال نمایند.

رسانه های استارتاپی با حضورشان در نمایشگاه ضمن دریافت غرفه مجازی خود، می توانند خود را هر چه بیشتر به اجزای مختلف این زیست بوم معرفی نمایند و کاندید های خوبی برای مصاحبه ها و محتوا هایی که در آینده فراوری خواهند کرد، بیابند. از طرفی آن ها میتوانند به مخابره اخبار و وقایع نمایشگاه بپردازند و زبان گویای نمایشگاه در گوش مخاطبین شان باشند.

لازم به ذکر است نمایشگاه اینوتکس، یک رویداد منحصر به فرد در زیست بوم نوآوری و فناوری است که هرساله به وسیله پارک فناوری پردیس، و با حضور کارآفرینان و صاحب نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می گردد.

قرار است یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس نیز سال جاری از 20 لغایت 23 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار گردد.

اینوتکس 2022 در فضایی باز و با رعایت استاندارد های ویژه ای در طراحی پلان های نمایشگاهی و ساخت غرفه ها برگزار خواهد شد، به گونه ای که بتوان حضور مخاطبان را در شرایط ایمن و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مقدور کرد. بعلاوه بخش مجازی اینوتکس نیز با تغییرات ویژه و امکانات نو و گسترده، برای تمامی مخاطبین از سراسر دنیا قابل استفاده و بهره برداری خواهد بود.

آمار دوره های گذشته اینوتکس نشان از حضور بیش از 2 هزار و 250 شرکت و استارتاپ و بازدید بیش از 80 هزار مخاطب و انعقاد 180 تفاهم نامه دارد. بعلاوه حضور 40 کشور در این رویداد در ادوار گذشته از نکات حائز اهمیت است که نشان دهنده اهمیت اینوتکس از نگاه سایر کشور ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10285

به "هاب رسانه نمایشگاه اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاب رسانه نمایشگاه اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید