مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصمیم بوریس جانسون در قبال هواوی تا سقوط ماهواره سامسونگ در میشیگان

به گزارش مجله هاستفا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصمیم بوریس جانسون در قبال هواوی تا سقوط ماهواره سامسونگ در میشیگان

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ژاپنی ها با ایده تبدیل آهن به پلیمر در تولید خودرو تصمیم گرفته اند نوعی خودرو برقی بسیار زیبا و هوشمند طراحی کنند که پیروز شده در نمایشگاه خودرو توکیو 2019 توجه بسکمک را به خود جلب کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گلکسی اس 10 یک به روزرسانی جدید برای کاربران خود ارائه کرده است. این به روزرسانی کمک می کند که فیلم های سلفی با حرکت آهسته گرفته شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ماهواره موسوم به اسپیس سلفی متعلق به شرکت سامسونگ در املاک یک زوج میشیگانی سقوط کرد. این زوج پس از شنیدن سر و صدای شدید در املاک خود به حیاط خانه رفتند و با صحنه ای عجیب رو به رو شدند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد با وجود اختلاف های جدی ایالات متحده با چین در خصوص تعرفه های تجاری و تحریم هواوی، احتمال دارد بوریس جانسون با هواوی برای توسعه شبکه 5G همکاری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت شیائومی به زودی گوشی می سی سی 9 پرو را وارد بازار می کند. تاریخ دقیق این ورود به بازار پنجم نوامبر برابر با چهاردهم آبان ماه مشخص شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1135

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصمیم بوریس جانسون در قبال هواوی تا سقوط ماهواره سامسونگ در میشیگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصمیم بوریس جانسون در قبال هواوی تا سقوط ماهواره سامسونگ در میشیگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید