مهارت آموزی 550 سرباز در همدان

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/همدان رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان از انعقاد تفاهم نامه ای در قالب قرارداد آموزشی طرح سرباز ماهر بین اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: در طرح سرباز ماهر 550 نفر از سربازان نظام وظیفه مهارت های زندگی و شغلی را می آموزند.

مهارت آموزی 550 سرباز در همدان

اکبر اسدی در کمیته استانی اجرای طرح سرباز مهارت همدان، با بیان اینکه خواستگاه جهاددانشگاهی دانشگاه است اما با بدنه جامعه ارتباط تنگاتنگ دارد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی مجموعه ای است که مأموریت آن ایجاد پلی بین دانشگاه و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در بحث اشتغال و مهارت های زندگی سوابق درخشان و تجارب خوب و ارزنده ای دارد، شرح داد: به طور قطع در طرح سرباز ماهر از اساتید مجرب و با تجربه ای استفاده خواهد شد.

اسدی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح می تواند موجب افزایش آگاهی و ارتقاء سطح مهارت های سربازان عزیز شود و نتایج و اثرگذاری مثبت اجرای طرح سرباز ماهر در زندگی آینده این افراد نمایان خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی همدان با تأکید بر اینکه جوانان موتور محرکه جامعه هستند، ادامه داد: توانمند کردن سربازان عزیز در نیروهای مسلح می تواند سرعت حرکت و رشد آینده جامعه افزایش دهد.

وی با بیان اینکه در طرح سرباز ماهر دو سرفصل مهارت های زندگی و مهارت های اشتغال و کارآفرینی ارائه می شود، تأکید کرد: در این طرح 32 ساعت آموزش مهارت های زندگی و 48 ساعت مهارت های اشتغال و کارآفرینی به سربازان ارائه می شود و در پایان دوره بعد از برگزاری آزمون، گواهینامه مهارت صادر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: طرح سرباز ماهر از ابتدای سال 98 در استان همدان به مرحله اجرا درآمده است.

محسن جهانشیر اظهار کرد: دو تفاهم نامه در این راستا منعقد شده است به طوریکه یک تفاهم نامه با ستاد مشترک نیروهای مسلح و یک تفاهم نامه با جهاددانشگاهی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد، افزود: در این طرح باید سختگیرانه و با دقت بیشتری کار شود چرا که این افراد مهارت های خود را در آینده به بچه ها و افراد مختلف آموزش خواهند داد بنابراین باید دراین زمینه دقت بیشتری شود.

در پایان این جلسه قرارداد طرح سرباز ماهر بین جهاددانشگاهی استان و سازمان ورزش و جوانان استان همدان به امضا رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2596

به "مهارت آموزی 550 سرباز در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهارت آموزی 550 سرباز در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید