مشکل ویزای سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان حل نشد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی برگزارکنندگان مسابقات بین المللی دوومیدانی فزاع امارات، از امرو کلاس بندی شرکت کنندگان در این رقابت ها شروع شد و به مدت سه روز هم ادامه خواهد داشت.

مشکل ویزای سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان حل نشد

تیم ملی پارادوومیدانی ایران در هر دو بخش جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان از شرکت کنندگان در این رقابت ها است که روز گذشته راهی امارات شد. بهمن رضایی فرعی سرمربی تیم ملی اما به دلیل صادر نشدن به موقع ویزا از همراهی این تیم بازماند. قرار بود ویزای وی و 2 دوومیدانی کار کم بینا (بهزاد عزیزی و پیروج) امروز صادر گردد تا آنها هم راهی امارات شوند اما این مهم انجام نشد.

بهمن رضایی فرعی که مسئولیت انجمن پارادوومیدانی کشور را هم بر عهده دارد در مصاحبه با خبرنگاران گفت: کمیته ملی پارالمپیک و بخش بین الملل این کمیته پیگیر صدور ویزا هستند تا بتوانیم به موقع به امارات سفر کنیم. کلاس بندی ورزشکاران تا سه سه شنبه ادامه دارد و از چهارشنبه هم مسابقات شروع می گردد.

وی ادامه داد: مهم است که دو دوومیدانی کار جامانده حداکثر تا سه شنبه راهی امارات شوند تا پیش از شروع مسابقات، کلاس بندی شوند. در غیر اینصورت صدور ویزا و اعزام آنها نتیجه ای برای مان ندارد. بنابراین در صورتیکه تا پیش از سه شنبه ویزاها صادر گردد، اعزام انجام می گردد.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی تاکید نمود: اینطور گفته شده که منتظر صدور ویزا باشیم چون احتمالا امروز و فردا انجام می گردد. امیدوارم این مهم انجام گردد و به موقع بتوانیم راهی امارات شویم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات بین المللی دوومیدانی فزاع امارات از جمله رویدادهای گزینشی پارالمپیک به حساب می آید.

حامد امیری، محمدرضا احمدی، علی اصغر جوانمردی، محمد فتحی گنجی، رشید مسجدی، علیرضا صادقیان، سعید افراز و اکبر احمدی 8 دوومیدانی کار جانباز و معلول هستند که همراه با هاجر صفرزاده، مسعود حیدری، مهدی مرادی، وحید علی نجیمی، سامان پاکباز و مهدی اولاد در بخش نابینایان و کم بینایان روز گذشته برای حضور در این رقابت ها راهی امارات شدند.

مسابقات بین المللی دوومیدانی فزاع امارات طی روزهای 22 تا 25 بهمن ماه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6844

به "مشکل ویزای سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان حل نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل ویزای سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان حل نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید