مشکل خاموشی گوشی های شیائومی

به گزارش مجله هاستفا، یکی از مهم ترین مشکلاتی که در بین کاربران گوشی شیائومی وجود دارد خاموشی گوشی است همان طور که میدانید شیائومی یکی از برترین برند ها برای کاربران است که در حالی که دارای مزایای زیادی است معایبی هم دارند که یکی از مهم ترین معایب آن خاموشی ناگهانی است که ما در این مقاله شما را با این مشکل آشنا میکنیم و بعلاوه راحل های کارآمدی را برای حل مشکل خاموش شدن شیائومی بیان میکنیم بنابراین اگر شما هم با این مشکل روبرو شده اید با ما همراه باشید گوشی.

مشکل خاموشی گوشی های شیائومی

دلایل به وجود آمدن مشکل خاموشی گوشی شیائومی

دلایلی مختلفی میتواند باعث خاموشی گوشی شیائومی گردد. هم مسائل نرم افزاری و هم مسائل سخت افزاری میتواند باعث بروز چنین مسئله ای گردد برای شرحات بیشتر با ما همراه باشید.

عدم تنظیمات درست گوشی شیائومی

یکی از ساده ترین دلایلی که میتواند مشکل خاموشی گوشی شیائومی را برای شما به وجود بیاورد روشن بودن قابلیت تنظیم زمان خاموش و روشن شدن دستگاه که در قسمت تنظیمات گوشی است بنابراین با روشن بودن این قابلیت گوشی شما خاموش میگردد برای حل و جلوگیری از این مشکل میتوانید به قسمت تنظیمات گوشی مراجعه کنید و با توجه به مراحل زیر مشکل را حل کنید Settings>Battery Performance>Shedule Power on/off

پر شدن حافظه گوشی شیائومی

در برخی مواقع پر بودن حافطه گوشی و وجود فایل و اطلاعات شخصی زیاد در گوشی و یا پر بودن حافطه پنهان میتواند شما را با مشکل خاموشی شیائومی روبرو کند زیرا سیستم گوشی برای ازاد سازی و فضا برای اطلاعات نو خاموش میگردد بنابراین قبل از این که با این مشکل روبرو شوید حافطه گوشی خود را خالی کنید.

خرابی باتری گوشی شیائومی

خراب بودن باتری هم میتواند یکی از رایج ترین دلایل به وجود آمدن مشکل خاموشی باتری باشد در این حالت باتری به سرعت خالی میشور و در نتیجه گوشی خاموش میگردد بنابراین تنها راه چاره تعویض باتری است برای انجام این کار به یک تعمیرات موبایل معتبر مراجعه کنید و از باتری اصلی و با کیفیت بهره ببرید.

اتصال کانکتور باتری به برد در گوشی شیائومی

در برخی مواقع اتصال کانکتور باتری به برد میتواند شما را با مشکل خاموشی گوشی شیائومی روبرو کند زیرا با هر ضربه و یا فشار گوشی خاموش میگردد در این شرایط هر چه سریع تر به تعمیرات موبایل مراجعه کنید برای برطرف مشکل و جلوگیری از مسائل دیگر.

وجود بازی های پر حجم در گوشی شیائومی

نصب بازی های پرحجم با گرافیک بالا بر روی سیستم هم میتواند یکی از دلایل خاموشی گوشی شما باشد

همان طور که میدانید در این حالت مصرف باتری سریعا افزایش میابد و داغ شدن بیش از حد گوشی را در پی دارد و درنتیجه باعث خاموشی گوشی میگردد.

نصب نرم افزار های نامعتبر بر روی گوشی شیائومی

یکی دیگر از ساده ترین دلایلی که میتواند شما را با مشکل خاموشی گوشی شیائومی روبرو کند نصب و دانلود نرم افزار های نامعتبر از فروشگاه های غیر رسمی است که میتواند شما را با مسائل زیادی روبرو کند.

وجود مشکل در مدار باتری گوشی شیائومی

در برخی از مواقع که گوشی در حالت هایی مثل بازی کردن با گوشی و یا در حین شارژ کردن گوشی ،بیش از حد داغ میگردد زیرا مدار پاور گوشی شیائومی شما دچار مشکل شده و این مشکل در خازن های اس ام دی به وجود آمده که با تعویض این قطعه مشکل حل میگردد باید توجه داشته باشید که انجام این کار به افراد متخصص بسپارید گفتنی است که اگر گوشی شیائومی ببش از حد داغ شد و خاموش شد و دیگر روشن نشد آی سی شارژ آن مشکل پیدا نموده و احتیاج به تعویض دارد که باید توجه داشته باشید که این هم یکی دیگر از قطعات مهم گوشی است که برای تعویض آن احتیاج به تعمیرکار متخصص یا در نمایندگی شیائومی در اصفهان است.

عدم اپدیت سیستم عامل گوشی شیائومی

ممکن است سیستن عامل را اپدیت ننموده باشید و همین باعث به وجود آمدن مشکل خاموشی گوشی شیائومی شده برای برطرف این مشکل سیستم عامل را با نو ترین نسخه موجود ان را اپدیت کنید.

مسائل سخت افزاری و خاموشی گوشی شیائومی

اگر با روش هایی که بیان شد مشکل خاموشی گوشی حل نشد ممکن است گوشی شما دچار مسائل سخت افزاری شده باشد مثل سوختن ال سی دی، خرابی سوکت شارژ و یا خرابی باتری و… باید توجه داشته باشید که عیب یابی و بعلاوه حل مشکل را به تعمیرکاران حرفه ای متخصص بسپارید..

توجه داشته باشید که دلایل سخت افزاری هم میتواند باعث به وجود آمدن خاموش شدن گوشی شیائومی بعد از اپدیت باشد به علت نزدیکی زیاد سی پی یو گوشی به باتری 6000 میلی آمپری گوشی زیرا داغ شدن باتری و بعلاوه نزدیکی CPU گوشی به باتری میتواند منجر به آسیب به پردازنده گوشی باشد.

در گوشی شیائومی پوکو x3 رایج ترین مشکل خاموشی داغ شدن بیش از حد گوشی و در پی آن آسیب به پردازنده گوشی به وجود می اید گفتنی است که ما در مقاله حل مشکل خاموشی پوکو ایکس تری راحل کارآمد و تست شده به وسیله تعمیر کاران حرفه ای نمایندگی شیائومی ارائه نموده ایم.

ساده ترین روش ها برای برطرف مشکل خاموشی گوشی شیائومی

یکی از ساده ترین راحل ها برای برطرف مشکل خاموشی گوشی آزاد سازی حافظه گوشی و بعلاوه خالی کردن حافظه پنهان است یکی دیگر از ساده ترین راحل ها بروزرسانی سیستم عامل و ریسیت فکتوری کردن گوشی که در این حالت فعالیت های گوشی از اول آغاز میگردد

راه چارههای برطرف خاموشی شدن گوشی شیائومی بعد از بروزرسانی

همان طور که میدانید دلایل زیادی برای به وجود آمدن مشکل خاموشی گوشی شیائومی وجود دارد باید بدانید که در سه مدل از گوشی های شیائومی یعنی پوکو ام 3، شیائومی ردمی9t و شیائومی پوکوx اصلی ترین مشکل خاموشی عدم هماهنگی بین نرم افزار اپدیت ارسال شده از طرف شرکت با سخت افزار گوشی پوکو m3 و گوشی شیائومی redmi 9t است به این معنی که عدم هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار باعث شده که این سه مدل گوشی بعد از بروزرسانی خاموش شوند بنابراین حتما برای حل این مشکل به یک تعمیرات موبایل معتبر مراجعه کنید.

گفتنی است که باگ سخت افزاری در ساختار برد خاموشی شیائومی poco m3 و خاموش شدن ردمی 9t وجود دارد توجه داشته باشید که ما در مقاله خاموشی گوشی شیائومی پوکو ام تری را به طور کامل شرح داده ایم و شما عزیزان میتوانید در صفحه حل مشکل خاموشی poco m3 همین طور راحل هایی کاملا کارآمد و تست شده به وسیله تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی شیائومی برای شما کاربران عزیز بیان نموده ایم .

منبع: اتاق
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10749

به "مشکل خاموشی گوشی های شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل خاموشی گوشی های شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید