مسافران نوروزی اجازه نصب چادر در پارک های همدان را ندارند

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: معاون فرهنگی شهردار همدان با بیان اینکه مسافران نوروزی اجازه نصب چادر در تمامی پارک های همدان را ندارند، گفت: اولویت اول اسکان مسافر هتل و هتل آپارتمان است.

مسافران نوروزی اجازه نصب چادر در پارک های همدان را ندارند

به گزارش خبرنگاران از همدان، محمدرضا بیاناتی بعدازظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان با اشاره به اینکه حوزه های مختلف شهرداری همدان برای نوروز برنامه دارند، گفت: حوزه معاونت فرهنگی شهرداری همدان برای نوروز 94 نزدیک به 120 عنوان کار را در دستور قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه فراوری نرم افزار گردشگری همدان در مراحل پایانی است، گفت: این نرم افزار برای آشنایی آسان گردشگران و مسافران نوروزی با آثار تاریخی و اماکن گردشگری همدان بوده و به راحتی بر روی گوشی ها و تبلت ها نصب می گردد.

بیاناتی با اشاره به اینکه نصب المان های نوروزی در نوروز 93 تجربه موفقی در سطح شهر همدان بود، اضافه کرد: نصب المان های نوروزی در 50 نقطه شهری همدان پیش بینی شده و به زودی نیز اجرایی می گردد.

وی با اعلام اینکه در سطح شهر همدان اجازه چادرزنی داده نمی گردد، اضافه کرد: به دنبال این هستیم تا از ظرفیت مدارس، سالن های ورزشی، نمایشگاه بین المللی همدان و حسینیه ها برای این منظور استفاده کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار همدان با اشاره به اینکه نصب چادر چهره شهر همدان را مخدوش می نماید، بیان نمود: البته مسافران می توانند در بوستان های نماز، بهشت، کولاب و ارم به نصب چادر اقدام نمایند و در این بوستان ها امکانات لازم نیز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش ظرفیت بالایی برای اسکان مسافر دارد، توضیح داد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مسافران ورودی به استان همدان فرهنگی نیستند انتظار می رود آموزش و پرورش استان همدان بخشی از ظرفیت اسکان خود را به مسافران غیرفرهنگی اختصاص دهد.

بیاناتی با اشاره به اینکه ستاد اسکان شهرداری همدان در مجتمع عین القضات مستقر می گردد، تاکید نمود: اولویت اول اسکان در شهر همدان هتل ها و هتل آپارتمان های استان است و سپس مسافران به محل های دیگر برای اسکان راهنمایی می شوند.

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان نیز در این جلسه از فعالیت ویژه باغ موزه دفاع مقدس همدان برای بازدید مسافران نوروزی اطلاع داد و گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان یکی از ظرفیت های ارزشمند گردشگری فرهنگی در همدان محسوب می گردد که هر ساله با استقبال مسافران روبه رو می گردد.

خلیل الهی تبار با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس به صورت یکسره از صبح تا شب برای بازدید عموم باز است، اضافه کرد: گسترش فضای بازدید در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

ب

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3787

به "مسافران نوروزی اجازه نصب چادر در پارک های همدان را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران نوروزی اجازه نصب چادر در پارک های همدان را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید