برترین هتل های پنج ستاره بدروم ترکیه

به گزارش مجله هاستفا، آشنایی با لوکس ترین هتل های پنج ستاره بدروم ترکیه

یکی از مجذوب کننده ترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه، شهر زیبای بدروم است که سالانه میزبان گردشگران بی شماری از سرتاسر دنیا می باشد. سواحل چشم نواز این شهر امروزه زبان زد خاص و عام است و علاوه بر آن، وجود یکی از عجایب هفتگانه دنیا باستان در این شهر باعث محبوبیت بیشتر بدروم نزد گردشگران شده است.

برترین هتل های پنج ستاره بدروم ترکیه

جاذبه های گردشگری مانند آمفی تئاتر بدروم، قلعه سنت پیتر و موزه باستان شناسی زیر آب، آرامگاه هالیکارناسوس، دروازه میندوس و سواحل آرامش بخش و بافت قدیمی شهر همراه با خانه های سفید و کوچه های پر از گل های رنگارنگش از جمله دیدنی های شهر بدروم به حساب می آیند.

اگر قصد سفر به بدروم ترکیه را دارید و دغدغه انتخاب محل اقامت فکر شما را مشغول نموده است، با این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با تعدادی از بهترین هتل های پنج ستاره بدروم آشنا شویم.

هتل دوریا بدروم (Doria Hotel Bodrum)

یکی از لوکس ترن و مدرن ترین هتل های پنج ستاره بدروم دوریا هتل می باشد. این هتل با 92 اتاق مجلل و مجهز میزبان گردشگران است و تمامی اتاق های اسن هتل دارای حمام اختصاصی، گاوصندوق، مینی یخچال، تلفن، تلوزیون، سیستم تهویه مناسب، سشوار، مینی بار و روم سرویس 24 ساعت هستند. یکی از نکات جالب توجه هتل دوریا بودروم ساحل اختصاصی آن است که فاصله آن تا ساختمان اصلی هتل تنها 5 دقیقه می باشد، از این رو مسافران به راحتی می توانند در این ساحل به استراحت و تفریح بپردازند و از منظره دریای اژه نهایت لذت را ببرند. بعلاوه دوریا هتل استخری با منظره بی نهایت و امکانات اسپای لوکس برای رفاه حال مهمانان دارد. در رستوران هتل دوریا که مشرف به استخر است، با غذاهای ترکی و مدیترانه ای از مهمانان پذیرایی می گردد.

دوریا هتل بدروم در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز شهر قرار گرفته است و فرودگاه بین المللی میلاس بدروم تا هتل تنها 40 دقیقه فاصله دارد.

آدرس: 1410. sokak Gündönümü mevkii Bitez, 48400 Bitez, Turkey

هتل وگ بدروم، Vogue Hotel Bodrum

هتل وگ بدروم که در ساحل خلیج توربو واقع شده است یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره بدروم ترکیه محسوب می گردد. این هتل که به وسیله انبوهی از درختان کاج احاطه شده، دارای ساحل اختصاصی و امکانات لوکسی مانند تجهیزات اسپا، استخر روباز با سرسره های آبی است. هتل وگ با 438 اتاق مجهز، با امکاناتی همچون حمام های اختصاصی به همراه وان، تلوزیون های 32 اینچی، مینی بار رایگان، اسپرسوساز، اینترنت رایگان و سیستم تهویه مناسب میزبان گردشگران می باشد. گفتنی است تمامی اتاق های هتل وگ دارای بالکن هستند و برخی از آن ها دارای منظره دریا می باشند.

بهترین جاذبه های گردشگری بدروم ترکیه

رستوران هتل وگ با غذاهای ترکی، ایتالیایی و غذاهای دریایی از مهمانان خود پذیرایی می نماید. این مجموعه بعلاوه دارای یک شیرینی فروشی فوق العاده است که گردشگران می توانند طعم اصیل شیرینی های ترکی را با یک فنجان چای داغ در آن تجربه نمایند. در این هتل امکانات تفریحی فراوانی مانند زمین بسکتبال، فوتبال، والیبال و زمین تنیس، ورزش های آبی و… تدارک دیده شده است تا جوانان اوقات فراغت خود را با لذت بیشتری سپری نمایند.

فاصله هتل وگ تا مرکز شهر 8 کیلومتر است و تا فرودگاه بین المللی میلاس بدروم تنها نیم ساعت با ماشین زمان می برد.

آدرس: Torba, Usuluk Koyu No:10, 48400 Bodrum/Muğla, Turkey

هتل بایا بدروم (baia hotel bodrum)

هتل بسیار مجهز و باشکوه بایا که مشرف به خلیج گوندوگا است، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره بدروم است که اقامت در آن آرزوی عاشقان سفر است. تمامی اتاق های این هتل دارای بالکنی اختصاصی با منظره دریای اژه هستند و امکاناتی همچون تلوزیون و ماهواره، حمام خصوصی به همراه دوش و وان، یخچال و اینترنت رایگان دارد. سرویس اتاق ها به صورت 24 ساعته می باشد. در رستوران هتل بایا بدورم غذاهای بین المللی به صورت سلف سرویس و بوفه سرو می گردد. هتل بایا بدروم دارای یک ساحل اختصاصی برای مسافرانش است و گردشگران می توانند در این محیط دقایق آرامش بخشی را بر روی تخت های آفتابگیر سپری نمایند و اگر در پی هیجان و تفریحات آبی هستند امکاناتی همچون اسکی روی آب، پاراسل، جت اسکی، بنانا سواری برای آن ها تعبیه شده است. این مجموعه بعلاوه دارای یک پارک آبی مجهز به همراه سرسره های مهیج می باشد. در مرکز سلامتی این مجموعه مهمانان می توانند از خدمات ماساژ تایلندی بهره ببرند.

هتل عظیم بایا دارای 228 اتاق است و تعدادی از اتاق های این هتل برای افراد با معلولیت جسمی طراحی و ساخته شده است.

آدرس: Aşağı, TÜRKİYE, 48965 Gündoğan/Bodrum/Muğla, Turkey

هتل ریکسوس پریمیوم بدروم (Rixos Premium Bodrum)

هتل ریکسوس پریمیوم با 347 اتاق، ویلا و سوئیت یکی از عظیم ترین و مجلل ترین هتل های پنج ستاره بدروم به شمار میرود. اتاق های هتل ریکسوس پریمیوم بدروم به صورت تخصصی طراحی شده و در ساخت آن از پنجره های سراسری استفاده شده است که منظره بی نظیری به طبیعت اطراف دارد. این هتل هم همچون هتل هایی که در بالا ذکر گشت، دارای ساحل اختصاصی برای مسافرانش است. این مجموعه دارای 2 استخر سرباز، یک استخر سرپوشیده و یک مرکز اسپای مجهز همراه با امکاناتی همچون حمام ترکی، اتاق بخار، جکوزی و مرکز مراقبت پوستی است.

در این مجموعه 7 کافه و 5 رستوران متنوع با غذاهای ملی، محلی و بین المللی متناسب با سلیقه مشتریان در نظر گرفته شده است.

این هتل امکانات بی نظیری برای تفریح بچه ها نظیر اتاق موسیقی، سینما، استخر مخصوص کودک، اتاق بازی، مینی کلاب مخصوص بچه ها و… فراهم آورده است. در هتل ریکسوس پریمیوم هر آنچه از یک هتل پنج ستاره انتظار داشته باشید، فراتر از آن را دریافت می کنید.

آدرس: Torba mah. Zeytinli Kahve Mevkii, P.K. 244, Bodrum, TR

هتل یاسمین ریزورت بدروم (Yasmin Bodrum Resort)

هتل یاسمین ریزورت بدروم با یک کیلومتر ساحل شخصی در ساحل دریای اژه یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بدروم است. این هتل عظیم 386 اتاق لوکس دارد که در آن ها تجهیزاتی مانند تلوزیون وماهواره، مینی بار اختصاصی، وسایل بهداشتی رایگان، سشوار و اینترنت رایگان جود دارد. این مجموعه دارای 4 رستوران و 5 کافه است که در آن انواع غذاهای ملی و بین المللی به صورت سلف سرویس سرو می گردد.

هتل یاسمین ریزورت دارای 2 استخر سرپوشیده، 3 استخر رو باز، 2 آلاچیق زیبا و یک مرکز اسپا با خدماتی همچون ماساژ و حمام ترکی است و این امکانات برای عزیزانی که به قصد ریلکس کردن و استراحت کردن به بدروم سفر می نمایند عالی است.

این هتل از مهم ترین جاذبه های بدروم یعنی ساحل بدروم و قلعه تاریخی بدروم 20 کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی میلاس 55 کیلومتر است.

آدرس: Peksimet, 48200 Bodrum/Muğla, Turkey

زهرا بینازاده

  • راه آهن سراسری ایران ثبت جهانی شد
  • آشنایی با فرودگاه بین المللی دبی
  • حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش

Set your Author Custom HTML Tab Content on your Profile page

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فلای تودی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8180

به "برترین هتل های پنج ستاره بدروم ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های پنج ستاره بدروم ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید