متمم آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه برای گروه پزشکی منتشر شد

به گزارش مجله هاستفا، وزارت بهداشت متمم آیین نامه بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه برای دانشجویان علوم پزشکی را منتشر کرد.

متمم آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه برای گروه پزشکی منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، مهلت شرکت در بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه 20 آبان ماه 98 خاتمه می یابد.

کلیه دانشجویان می توانند با مطالعه دقیق آیین نامه و شیوه نامه سال 1398، نسبت به ثبت نام و شرکت در این جشنواره اقدام نمایند.

بر اساس متمم این آیین نامه که از سوی وزارت بهداشت منتشر شده است: با توجه به این که بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دوره گذراندن رساله پیروز به انجام پروژه های تحقیقاتی می شوند، سنوات مجاز جهت شرکت در جشنواره برای کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد (ناپیوسته) از 4 به 6 نیمسال و برای کلیه دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) از 8 به 10 نیمسال افزایش می یابد (ماده 2-4).

با توجه به این که دانشجویان متقاضی از زمان ابلاغ آیین نامه تا شروع ثبت نام در جشنواره، زمان کافی برای ارتقای نمره آزمون زبان را نداشته اند، امتیاز زبان مطابق جدول (امتیازات سال گذشته) محاسبه خواهد شد (ماده 4-3)

برای دانشجویان دکتری عمومی رشته داروسازی، نمره آزمون 180 واحدی به جای آزمون جامع علوم پایه، در امتیازات آموزشی متقاضی لحاظ خواهد شد (ماده 4-1)

متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می توانند با مراجعه به پایگاه Nemooneh.behdasht.gov.ir و تکمیل فرآیند ثبت نام در این دوره از جشنواره دانشجوی نمونه کشوری شرکت نمایند.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1453

به "متمم آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه برای گروه پزشکی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متمم آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه برای گروه پزشکی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید