لیگ برتر انگلیس، چلسی پیروزی خارج از خانه را با تساوی عوض کرد

به گزارش مجله هاستفا، دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس با تساوی خارج از خانه شاگردان فرانک لمپارد در دیداری خارج از خانه ادامه پیدا کرد.

لیگ برتر انگلیس، چلسی پیروزی خارج از خانه را با تساوی عوض کرد

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های دومین روز از هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) سه بازی برگزار گردید که در مهمترین شان تیم فوتبال چلسی در خانه بورنموث به تساوی 2-2 بسنده کرد.

چلسی در حالی به یک امتیاز این بازی اکتفا کرد که با گلزنی مارکوس آلونسو در دقیقه 33 پیش افتاد. جفرسون لرما در دقیقه 54 کار را برای بورنموث به تساوی کشاند و تنها سه دقیقه بعد جاشوا کینگ تیم میزبان را پیش انداخت. در نهایت اما مارکوس آلونسو با به ثمر رساندن گل دوم خود و چلسی در دقیقه 85 مانع از شکست آبی های لندن شد.

با این نتیجه شاگردان فرانک لمپارد 45 امتیازی شدند و در رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماندند. بورنموث هم 27 امتیازی شد و در رده هفدهم ایستاد.

در دو بازی دیگر امشب لیگ برتر انگلیس، نیوکاسل در خانه مقابل برنلی به تساوی بدون گل رضایت داد. وستهام اما در خانه با نتیجه 3 بر یک از سد ساوتهمپتون گذشت.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 لیورپول صدرنشین میهمان واتفورد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2521

به "لیگ برتر انگلیس، چلسی پیروزی خارج از خانه را با تساوی عوض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، چلسی پیروزی خارج از خانه را با تساوی عوض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید