لمپارد:علیه رودیگر شعارهای نژادپرستانه داده شد، دوستی من و مورینیو با این نتیجه خراب نمی شود

به گزارش مجله هاستفا، فرانک لمپارد پس از رجحان خارج از خانه در دربی لندن ادعا کرد پیروزی چلسی تغییری در مدل رفتاری او با مورینیو به وجود نخواهد آورد.

لمپارد:علیه رودیگر شعارهای نژادپرستانه داده شد، دوستی من و مورینیو با این نتیجه خراب نمی شود

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد پس از فزونی 2 - صفر تیمش در خانه تاتنهام در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از فرایند بازی شاگردانش در طول این دربی لندن ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: مطمئن هستم نیمی از بازیکنان تاتنهام را با سیستم خودمان از جریان بازی خارج کردیم. سعی نمی کنم از سیستم کسی تقلید کنم و نحوه بازی تیم من متفاوت است. نکته مهم این بود که آیا این سیستم می تواند راه حل خوبی برای غلبه بر تاتنهام باشد یا خیر اما بازیکنانم به خوبی برنامه را اجرا کردند. تاتنهام بازیکنان خیلی خوبی دارد و آنها می توانند پشت مدافعان حریف فرار کنند اما چنین اتفاقی امروز رخ نداد و باعث شد بتوانیم در بخش هجومی کنترل بازی را در دست داشته باشیم. این موضوع اجازه داد تا میسون گرینوود و ویلیان پشت تامی آبراهام باشند و کنترل توپ در اختیار ما قرار گیرد.

او در ادامه افزود: دوستی من و ژوزه مورینیو هرگز با این نتیجه خراب نخواهد شد.کاری که مورینیو برای من در دوران ورزشی ام انجام داد، بی نظیر بود . علیه رودیگر شعارهای نژادپرستانه سر داده شده و چیز بیشتری نمی دانم. من حامی رودیگر خواهم بود.نمی دانم شرایط بهتر یا بدتر شده اما ما یک پروتکل برای گزارش چنین اتفاقاتی داریم و اگر واقعیت داشته باشد، باید با آن مقابله کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2195

به "لمپارد:علیه رودیگر شعارهای نژادپرستانه داده شد، دوستی من و مورینیو با این نتیجه خراب نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد:علیه رودیگر شعارهای نژادپرستانه داده شد، دوستی من و مورینیو با این نتیجه خراب نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید