قلعه نویی دست روی مربی اروپایی گذاشت ، دومین گزینه خارجی نیمکت تیم ملی ایران معین شد

به گزارش مجله هاستفا، مربی سابق تیم ملی فوتبال مد نظر امیر قلعه نویی برای حضور در کادرفنی او است.

قلعه نویی دست روی مربی اروپایی گذاشت ، دومین گزینه خارجی نیمکت تیم ملی ایران معین شد

اردوی تیم ملی فوتبال برای حضور در فیفادی پیش رو در شرایطی از روز 28 اسفند آغاز می گردد که یکی از مهم ترین مسائل درباره این تیم دستیاران امیر قلعه نویی است.

در مورد دستیاران امیر قلعه نویی در تیم ملی برآورد های زیادی اجرا شده اما مساله ای که تا به امروز قطعی شده حضور سعید الهویی دستیار این مربی در کادرفنی تیم ملی است. علاوه بر او سرمربی تازه تیم ملی در نظر دارد تا روی تاوارس مربی دروازه بان های پرتغالی سابق تراکتور، ذوب آهن و سپاهان که سابقه کار با قلعه نویی را دارد، به ایران بیاورد و به همین دلیل مذاکراتی با او انجام شده است.

حالا اما تعیین شده که دومین مربی خارجی مد نظر قلعه نویی نیز یک پرتغالی است که سابقه کار در ایران را دارا است. رودولفو میگوئنز مربی پرتغالی است که در زمان سرمربیگری تونی اولیویرا در تراکتور به ایران سفر کرد و بعد از آن با امیر قلعه نویی نیز همکار شد. او مدتی نیز در تیم ملی دستیار کارلوس کی روش بود و حالا بار دیگر مد نظر سرمربی تیم ملی است.

از فدراسیون فوتبال خبر می رسد که مذاکراتی با این مربی پرتغالی نیز انجام شده تا در صورت حصول توافق رودولفو میگوئنز نیز به ایران بیاید و به عنوان دستیار قلعه نویی در تیم ملی مشغول به کار گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1401 بروزرسانی: 24 اسفند 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 11870

به "قلعه نویی دست روی مربی اروپایی گذاشت ، دومین گزینه خارجی نیمکت تیم ملی ایران معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی دست روی مربی اروپایی گذاشت ، دومین گزینه خارجی نیمکت تیم ملی ایران معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید