فوتبال دنیا، احتمال غیبت ژکو در مصاف با رئال مادرید، دی فرانچسکو بازی یوونتوس - والنسیا را از دست داد

به گزارش مجله هاستفا، فوتبال دنیا - دو مهاجم شاغل در سری A ممکن است بازی های این هفته تیم های شان در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهند. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، احتمال غیبت ژکو در مصاف با رئال مادرید، دی فرانچسکو بازی یوونتوس - والنسیا را از دست داد

به گزارش خبرنگاران ، ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم دچار مصدومیتی شده است که محتمل است به او اجازه ندهد در بازی خانگی امشب (سه شنبه) جالوروسی مقابل رئال مادرید به میدان برود.

رم در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی از مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها پذیرایی می نماید که در صورت کسب پیروزی در این بازی به صدر جدول صعود می نماید. پیروزی با بیش از 3 گل اختلاف هم رم را از بابت صعود به عنوان تیم اول گروه مطمئن می نماید. غیبت ژکو اما ممکن است کار را برای جالوروسی سخت کند.

ژکوی 32 سال در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا 5 گل زده و 4 پاس گل داده است اما او در جریان تمرینات روز گذشته رمی ها از مصدومیتی عضلانی اطلاع داد و ممکن است همین مصدومیت مانع از حضور او در میدان گردد. فوتبال دنیا| پلگرینی بازی با رئال مادرید را از دست می دهد، ضرب الاجل باشگاه رم به دی فرانچسکو

شب گذشته همچنین اعلام شد که فدریکو برناردسکی مهاجم تیم فوتبال یوونتوس نمی تواند به بازی امشب بانوی پیر مقابل والنسیا برسد. یوونتوس در صورت کسب پیروزی و حتی تساوی در بازی امشب صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی می نماید اما برای این بازی نمی تواند روی یاری مهاجم ایتالیایی اش حساب کند.

او از 27 اکتبر و پیروزی 2 بر یک یوونتوس مقابل امپولی که مصدوم شد دیگر به میدان نرفته است. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه نام او را در فهرست بازیکنانش برای مصاف خانگی با والنسیا قرار داده بود اما نام او خط خورده است.

بازی هر دو تیم رم و یوونتوس از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 36

به "فوتبال دنیا، احتمال غیبت ژکو در مصاف با رئال مادرید، دی فرانچسکو بازی یوونتوس - والنسیا را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، احتمال غیبت ژکو در مصاف با رئال مادرید، دی فرانچسکو بازی یوونتوس - والنسیا را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید