علی اسدی اولین فرهنگ مجریان و سخنرانان در ایران را نوشت

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - اولین فرهنگ اجرای تلویزیونی و سخنرانی توسط علی اسدی مجری تلویزیون و کارشناس رسانه با نام رهبری ارکستر واژه ها منتشر شد.

علی اسدی اولین فرهنگ مجریان و سخنرانان در ایران را نوشت

کتاب رهبری ارکستر واژه ها که در 4 فصل و 457 صفحه در انتشارات سیمای شرق به چاپ رسیده است.

نویسنده این کتاب، مدرس رشته گویندگی در دانشکده خبراست که اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی را برعهده داشته و ساخت فیلم های مستند از پرسپولیس تا اکروپلیس و صلح، فرزند زیبایی در کارنامه کاری او به چشم می خورد.

اسدی در کتاب رهبری ارکستر واژه ها نتیجه هفت سال پژوهش خود را در زمینه اجرای تلویزیونی و سخنرانی گردآوری و منتشر کرده است.

نویسنده این کتاب می گوید پشتوانه تحریر این اثر، علاوه بر دو دهه تجربه اجرا، گویندگی و سخنرانی، مجموعه ای از دریافت ها، باورها و برداشت ها از سفرهای تحقیقی و مطالعه برای بهره مندی از ممتازترین اندیشه های افراد صاحب نظر این رشته در کشورهای مختلف و تدریس منابع بینارشته ای مرتبط در این زمینه است.

بهره مندی از مشاهده، مطالعه و مصاحبه، استفاده از مثال های بومی ایرانی در کنار موارد بین المللی، خودآموز بودن، نثر سهل و ممتنع برای مخاطبان خاص و عام، کاربردی بودن و قابلیت عملی بودن مباحث،جامعیت مطالب و دربرگیری نظریه های کلاسیک و مدرن جهانی در این زمینه، از ویژگی های این کتاب به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6637

به "علی اسدی اولین فرهنگ مجریان و سخنرانان در ایران را نوشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "علی اسدی اولین فرهنگ مجریان و سخنرانان در ایران را نوشت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی اسدی اولین فرهنگ مجریان و سخنرانان در ایران را نوشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید