طراحی و ساخت اسپورت جت ، هواپیمایی مخصوص ورزشکاران روسی حاضر در المپیک

به گزارش مجله هاستفا، یک شرکت سازنده هواپیمای روسی هواپیمایی مخصوص ورزشکاران طراحی نموده است که در این دوره از رقابت های المپیک، تیم روسیه با این هواپیما به رقابت ها اعزام شده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با امکانات این هواپیما بیشتر آشنا شوید.

طراحی و ساخت اسپورت جت ، هواپیمایی مخصوص ورزشکاران روسی حاضر در المپیک

یک شرکت سازنده هواپیمای روسی از رقابت های المپیک استفاده نموده تا اسپورت جت های خود را ارتقا بخشد. این جت یک هواپیمای شخصی است که مختص تیم های ورزشی و ورزشکاران حرفه ای طراحی شده است.

شرکت سازنده هواپیمای روسی به نام Sukhoi Civil این هواپیما را که ظرفیت آن 100 نفر است، به 4 بخش تقسیم نموده است که شامل سیستم تفریحات عجیب و غیرعادی حین پرواز مثل دوچرخه سواری و یک تلویزیون منحنی 4K می گردد که ورزشکاران بتوانند به آنالیز مسابقات قهرمانی بپردازند.

در این هواپیما مسافران می توانند برای درمان جراحات خود کپسول های آندوسکوپی و میز ماساژ پیدا نمایند. حتی اجزای استاندارد هواپیماها نیز تغییراتی یافته اند. جایگاه های بیزینس کلاس به حسگرهای فیزیکی مجهز شده اند تا ضربان قلب و سطح اکسیژن را کنترل کند. توالت ها به گزارش هیدراتاسیون مجهز شده است.

اسپورت جت برای مربیان نیز تجهیزات ویژه ای دارد. در این هواپیما بخش مربیان طراحی شده است که یک میز، یک جایگاه، یک مبل و تبلت هایی با نرم افزار عملکرد دارد.

شاید مهم ترین عامل فروش این هواپیما این است که ورزشکاران دیگر مجبور نیستند در بستن چمدان خود بسیار دقیق باشند (می توانند تجهیزات ورزشی را نیز همراه خود بیاورند). با هواپیمای جت اسپورت، شمشیربازان المپیکی مانند آرتور لانیگان اوکیف هیچ مسئله ای در آوردن تجهیزات ورزشی خود نداشتند.

مدیر فروش شرکت Sukhoi در مصاحبه با CNBC گفت:

در طراحی هواپیما به بخش کوچکی از بازار تمرکز نموده ایم که هواپیماهای موجود نتوانسته اند احتیاج آن را رفع نمایند. این کار در بازاریابی جاویژه نامیده می گردد که در این مورد در طراحی هواپیما برای جابه جایی تیم های ورزشی مورد استفاده نهاده شده است.

قرار بود اولین جت اسپورت تا آخر سال 2017 تحویل داده گردد، اما در این دوره از رقابت های المپیک، اسپورت جت به عنوان هواپیمای رسمی کاروان المپیک روسیه مورد استفاده نهاده شد.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9404

به "طراحی و ساخت اسپورت جت ، هواپیمایی مخصوص ورزشکاران روسی حاضر در المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و ساخت اسپورت جت ، هواپیمایی مخصوص ورزشکاران روسی حاضر در المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید