طراحی سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل

به گزارش مجله هاستفا، درک بهتر از سلیقه مشتریان در بازسازی منزل ، مجری دکوراسیون لوکس را قادر میسازد تا به وضوح آنچه را که آنها در خانه هایشان نیاز دارند را در طراحی دکوراسیون داخلی منازل اجرا نمایند . شرکت معماری و طراحی داخلی میتواند با توجه به سلیقه مشتری ، فضاهایی با کیفیت را در دکوراسیون داخلی منازل ایجادکند . در بازسازی ساختمان این واحد مسکونی که در مساحت 160 متر مربع و در کشور تایوان واقع شده است ، مشتری خانه آرزو داشت که در خانه ای با نمای گسترده از پارک و طبیعت زندگی کند و بتواند از هر نقطه ای در خانه به منظره ها زیبای بیرون از خانه دید داشته باشد .

طراحی سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل

1 - سلیقه های مختلف اعضای خانواده

این خانواده سلیقه های مختلفی داشتند . والدین به سبک دکوراسیون کلاسیک علاقه داشتند در حالی که فرزندان آن ها دکوراسیونی ساده اما شیک را ترجیح میدادند . شرکت طراحی داخلی کوشش کرد با در نظر گرفتن احتیاج ها و سلایق مختلف هر فرد ، طراحی را در پیش بگیرد که همه سلیقه ها را پوشش دهد . با شناسایی قدرت آپارتمان و داشتن چشم انداز ها طبیعی در خارج از فضای داخلی ، طراحی دکوراسیون داخلی خانه آغاز شد و همزمان سعی شد احتیاج های همه اعضای خانواده بر حسب ترجیحات آنها برای سبک را برآورده نمایند.

2 - تفسیر زیبایی های سبک کلاسیک با رویکرد مدرن

برای این منظور ، معماران پروژه شکوه و عظمت سبک کلاسیک را که معمولا با پیچیدگی هایی همراه است را به روشی ساده تر در طراحی وارد نموده اند . برای نمایش ظریف جنبه های طراحی کلاسیک ، از عناصر نمادین در طراحی فضاها استفاده شده است و با تفسیر زیبایی های کلاسیک با رویکرد مدرن ، خطوط پیچیده را ساده تر نموده اند . فریم های پنجره ها در نمای بیرونی ساختمان به رنگ سیاه هستند و در تضاد با رنگ سفید منزل ، هارمونی زیبایی را ایجاد نموده اند . پنجره اصلی فضای نشیمن قوس دار و گرد و به روش کلاسیک طراحی شده اند . هم چنین تزئینات و گچ بری های روی قوس های پنجره هم با الهام از سبک کلاسیک است . هم چنین یکی از دیوار های فضای نشیمن هم به وسیله همین گچ بری ها ولی به طور ساده و ظریف و بدون پیچیدگی های زیاد ، بازسازی شده است .

3 - رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی

معماران برای این که بتوانند نمای تماشایی در خارج از پنجره ها را به اسم نقطه کانونی در فضای داخلی خانه شکل دهند ، تصمیم گرفتند کل فضای داخلی خانه را خالی نمایند . خالی نه به این معنا که از عناصر خالی باشد ، بلکه به این معنا که استرس ها و اضطراب های ایجاد شده در فضای داخلی خانه را از بین ببرند و برای این کار از رنگ سفید برای سطوح خانه استفاده کردند تا محیطی آرامش بخش و راحتی را در خانه ایجاد نمایند.

4 - تماشای چشم انداز بیرون از هر نقطه در محیط آپارتمان

طراحی پنجره های عظیم در سالن اصلی خانه که فضای نشیمن ، غذاخوری و اتاق مطالعه و طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در این سالن قرار دارند باعث شده است تمام فضاهای اصلی این خانه از نور طبیعی خورشید به اندازه بالایی بهره مند شوند . علاوه بر آن از لحاظ چیدمان ، به گونه ای طراحی داخلی شده است که میز ناهار خوری ، لامپ ها و مبلمان به سمت پنجره ها قرار دارند تا یک ارتباط بصری قوی بین فضای داخل و بیرون خانه شکل بگیرد . ایده مجذوب کننده طراحان در این قسمت ، اول یک بالکن زیبا و ممتاز در این قسمت است که محل دورهمی های خانوادگی است و دوم یک فضای نشستن وسیع در پشت پنجره قوسی شکل برای نشستن افراد بر روی آن و تماشای چشم انداز بیرون است .

5- ایده های دیگر طراحی فضا

  • طراحی یک فضای مطالعه برای پاسخ دادن به علاقه آقای خانواده به مطالعه در نزدیکی پنجره
  • طراحی یک عنصر استیل مانند که در یک طرف آن تلویزیون نصب است و در طرف دیگر با طراحی قفسه ها فضایی برای قرار دادن کتاب ، گلدان ، عکس و آویزان کردن هدفون به وجود آمده و بصورت 360 درجه قابل چرخش است .
  • طراحی سه اتاق خواب برای آپارتمان که همه اتاق ها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند
منبع: هیرادانا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8394

به "طراحی سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید