شهنازی: دادن دو مسئولیت به یک مربی، کار اشتباهی بود، والیبال نباید به دوران قبل از ولاسکو برگردد

به گزارش مجله هاستفا، مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: دادن دو مسئولیت مهم و سنگین به یک مربی، کاری اشتباه بود که در جهان هم نادر است.

شهنازی: دادن دو مسئولیت به یک مربی، کار اشتباهی بود، والیبال نباید به دوران قبل از ولاسکو برگردد

ناصر شهنازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص حضور همزمان بهروز عطایی در رأس کادر فنی تیم های ملی و تیم جوانان ایران گفت: پیش از این هم در این مورد صحبت هایی کردم که با جبهه گیری بعضی دوستان روبرو شدم. بعد از 30 سال مربیگری، قطعا دلسوز والیبال بوده و در پی پست و مقام و صندلی شخص دیگری نیستم. دادن دو مسئولیت مهم و سنگین به یک مربی، کاری اشتباه بود که در دنیا نادر است. در گذشته هم چنین اقدامی در ایران صورت گرفته بود اما از تجربه تلخ آن استفاده نکردیم.

مربی پیشین تیم ملی ایران ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا برای ما خیلی حساس و در واقع، حساسیت کاذب ایجاد شد. آسیا برای والیبال ایران، تمام شده و رقابت در قاره آسیا، تاثیری روی فرایند پیشرفت تیم ملی ایران ندارد. آسیا برای والیبال ایران کوچک است و رقیب ما در حال حاضر، تیم های بزرگ دنیا هستند. قهرمانی آسیا برای همه ما دلچسب بود و بابت این قهرمانی به تیم ملی و کادر فنی تبریک می گویم ولی نباید خیلی آن را بزرگ کرد. خیلی از مسائل روز والیبال ایران، زیر سایه این قهرمانی رفت.

شهنازی گفت: فدراسیون والیبال در خصوص دو رویداد قهرمانی آسیا و جوانان دنیا، استراتژی نامناسبی به کار گرفت. هر یک از مربیان دیگر ایران هم با تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا می رفت، اگر قهرمان نمی شد به مقام دوم یا سومی می رسید.

سرمربی تیم والیبال سایپا توضیح داد: از تیمی که سرمربی و آنالیزور ندارد چه توقعی می توان داشت؟ در واقع اگر تیم جوانان در مسابقات دنیای نتیجه می گرفت باید تعجب می کردیم. مسئولان همواره می گویند که در این مقطع سنی، نتیجه ملاک نیست ولی اگر نتیجه ملاک نبود چرا بردیا سعادت را از کره جنوبی به ایتالیا آوردند؟ درست است که ترکیب تیم عوض شده ولی نباید مدافع اسم قهرمانی در همان 2 بازی اول از صعود به مرحله بالاتر بازبماند، آن هم تیمی که پتانسیل و بازیکن دارد.

وی گفت: عدم راهیابی تیم جوانان به جمع 8 تیم برتر برای مردم سنگین و دور از خواست آنها بود. متاسفانه در این مورد شاهد بودیم که مسابقات دنیای، فدای مسابقات آسیایی شد. امیدوارم این نتایج، تجربه خوبی برای آینده باشد چون من هم هوادار مربی ایرانی و خواستار پیشرفت همکارانم هستم. اصلا دوست ندارم اتفاقی بیفتد که به دوران قبل از ولاسکو برگردیم. والیبال ایران روی اصول باید پیشرفت کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8755

به "شهنازی: دادن دو مسئولیت به یک مربی، کار اشتباهی بود، والیبال نباید به دوران قبل از ولاسکو برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: دادن دو مسئولیت به یک مربی، کار اشتباهی بود، والیبال نباید به دوران قبل از ولاسکو برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید