شناسایی 93 واحد صنفی متخلف در جهرم

به گزارش مجله هاستفا، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: در بازرسی های اجرا شده 93 واحد صنفی متخلف در جهرم شناسایی شد.

شناسایی 93 واحد صنفی متخلف در جهرم

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان جهرم در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: بعد از افزایش نرخ بنزین در آبان ماه گذشته به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها طرح تشدید بازرسی ها در دستور کار بازرسین نهاده شد و به همین دلیل گشت های مشترک بازرسی با حضور روسای ادارات صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، رئیس اتاق اصناف شهرستان جهرم و بازرسین برگزار گردید.

اتحاد بیان نمود: از آبان ماه تا به امروز از 675 واحد صنفی بازرسی به عمل آمده است که 93 واحد متخلف شناسایی و پفراینده آن ها جهت صدور حکم به اداره تعزیرات شهرستان ارسال شده است.

او در ادامه اضافه نمود: درحال حاضر هیچگونه کمبودی در بازار در مورد اجناس به خصوص کالا های اساسی وجود ندارد ضمن اینکه قیمت مواد پروتئینی به خصوص گوشت مرغ نیز فرایند ثابتی را طی نموده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم همچنین گفت: واحد های دارای انبار و طرح اعلام موجودی مورد بازرسی بازرسان این اداره نهاده شده اند و با توجه به ضرورت تدوین برنامه های هدفمند و اثربخش در حوزه نظارت و بازرسی، پایش پیوسته از انبار ها و کالا های موجود در آن ها در دستور کار قرار گرفته است.

اتحاد اضافه نمود: با عنایت به افزایش تقاضا جهت اقلامی نظیر برنج و شکر، بازرسی از کالا های اساسی مورد احتیاج مردم مورد توجه ویژه می باشد و واحد ها نیز موظف هستند به صورت منظم کالا های موجود در انبار های خود را اعلام نمایند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت در سرانجام اظهار امیدواری کرد که با همکاری اصناف و بازاریان بتوانیم آرامش حاکم بر بازار را تداوم بخشیم؛ ضمن اینکه مردم می توانند با مشاهده هرگونه تخلف در بازار با شماره تلفن های 9600، 5444 و 124 تماس حاصل نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2119

به "شناسایی 93 واحد صنفی متخلف در جهرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 93 واحد صنفی متخلف در جهرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید