شاه مرادی رئیس حوزه هنری اصفهان شد

به گزارش مجله هاستفا، مجتبی شاه مرادی طی حکمی از سوی رئیس حوزه هنری، ریاست حوزه هنری اصفهان را بر عهده گرفت.

شاه مرادی رئیس حوزه هنری اصفهان شد

به گزارش فرهنگی خبرنگاران، در متن حکم شاه مردای که به امضای محمدمهدی دادمان، ریاست حوزه هنری رسیده، آمده است: اصفهان از اقطاب فرهنگ ایرانی اسلامی و از پایگاه های تمدنی میهن عزیز ما است. پیوستگی زنجیره علم و دین و هنر در آن سامان، در طول سده های متمادی، خود گواهی ست بر ظرفیت عظیم معنوی این جغرافیای گوهرخیز. پیشرفت های کمی و کیفی آن استان؛ موقعیت راهبردی آن در مرکز ایران عزیز در کنار فرصت های علمی، اقتصادی، اجتماعی و گردشگری آن، اصفهان را به چهارراه دانش و فرهنگ اقوام ایرانی بدل کرده است. همچنین نقش بی بدیل مردمان مؤمن و ایثارگر آن استان در مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدّس نیز جزو ذخایر تحول و زمینه ساز روایت جهاد و پیشرفت در عرصه هنر انقلابی استان اصفهان است.

نظر به سوابق ارزنده و تجارب گران بهای جناب عالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم راهبری استان های حوزه هنری، جناب عالی را به ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اصفهان منصوب می نمایم.

از شما انتظار می رود در دوره مسئولیت:

1- ذیل سیاست های کلان حوزه هنری بر تنظیم و اجرای سند راهبردی حوزه هنری استان همت گمارید.

2- برای شناسایی و پرورش نسل مستعد و نوخاسته هنر انقلاب اسلامی در استان اقدام کنید.

3- شبکه ای منسجم و کارآمد از هنرمندان مؤمن و انقلابی استان را در مجموعه حوزه هنری استان به عنوان مرکز رشد هنر انقلابی سامان دهید.

4- به معرفی قله های هنر انقلابی استان در تراز ملی و بین المللی همت گمارید.

5- ظرفیت ارتباط مستمر و مؤثر را با هیأت اندیشه ورز حوزه هنری استان، نهادها، تشکل ها و اعضای جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی استان فعال نمائید.

6- با ایجاد ساز و کار دقیق تولید و ترویج محصولات و گفتمان هنر انقلاب اسلامی، بر وسعت دایره نفوذ و تأثیر هنر انقلاب اسلامی در جغرافیای فرهنگی استان بیفزایید.

توفیق شما را در جلب عنایت و رضایت حق تعالی، ذیل توجهات و تحیات حضرت، ولی عصر (ارواح العالمین له الفداء) خواستارم.

مجتبی شاه مرادی متولد 1359، فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و دارای تحصیلات حوزوی آزاد از مدرسه ملاعبدالله اصفهان است.

وی از سال 1383 تا به امروز فعالیت ها و مدیریت های گوناگون فرهنگی را در کارنامه خود دارد. از جمله این موارد می توان به سردبیر و مجری کارشناس آیتم هشتک برنامه زنده تلویزیونی هشت بهشت، عضو هیئت اندیشه ورز صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز اصفهان، تهیه کننده برنامه تلویزیونی زنجیره گفتگو، سردبیر بخش آکولاد-میز تحلیل اخبار فرهنگی- برنامه تلویزیونی صد در صد، عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی و مدیر مجموعه فرهنگی چهارسوق- بازارچه مجازی محصولات فرهنگی و سبک زندگی- اشاره کرد.

شاه مرادی همچنین با دستگاه های موسیقی سنتی آشنایی داشته و در حوزه هنر های نمایشی و تصویری از جمله تئاتر، بازیگری و کارگردانی سینما نیز تجربه دارای تجربه است.

عضویت در شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، دبیری جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، ناشر برگزیده کشوری حوزه جوانان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال 1393 و ناشر- مطبوعات- برگزیده در گروه نشریات ادبی هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی از دیگر سوابق و افتخارات رئیس جدید حوزه هنری اصفهان است.

لازم به ذکر است که پیش از شاه مرادی، هدایت حوزه هنری اصفهان را مهدی احمدی فر از سال 1395 به مدت 4 سال به عهده داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6288

به "شاه مرادی رئیس حوزه هنری اصفهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه مرادی رئیس حوزه هنری اصفهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید