سه طرح ورزشی دانشگاه سمنان در هفته تربیت بدنی به بهره برداری رسید

به گزارش مجله هاستفا، معاون دانشجویی دانشگاه سمنان از افتتاح سه طرح ورزشی با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان اموردانشجویان در این دانشگاه اطلاع داد.

سه طرح ورزشی دانشگاه سمنان در هفته تربیت بدنی به بهره برداری رسید

بهروز گل محمدی، معاون دانشجویی دانشگاه سمنان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیرامون امکانات ورزشی این دانشگاه گفت: سه طرح ورزشی با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان اموردانشجویان افتتاح شد.

گل محمدی اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی دانشگاه در سرای دانشجویی فرزانگان یکی از این طرح ها است که با مشارکت دانشگاه سمنان و سازمان امور دانشجویان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال و در ابعاد 40*20 به بهره برداری رسید.

وی توضیح داد: پیست دوچرخه سواری در حاشیه مجتمع فرزانگان دیگری است که با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان افتتاح شد.

معاون دانشجویی دانشگاه سمنان ادامه داد: این طرح با اعتباری بالغ بردو میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید که دانشجویان دختر دانشگاه از آن بهره مند خواهند شد.

گل محمدی خانه دارت را هم دیگر طرح ورزشی برشمرد که در لیست افتتاحیه های معاون وزیر علوم واقع شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه سمنان، تمرکز بر فضا های ورزشی زودبازه با رویکرد سوق دهی جوانان دانشجو به سمت ورزش و غنی سازی اوقات فراغت آنان را از اهداف اجرای طرح های ورزشی در دانشگاه سمنان مطرح نمود.

به گفته گل محمدی، معاون وزیر علوم رئیس سازمان امور دانشجویان علاوه بر افتتاح این طرح ها از دیگر طرح های ورزشی در دست اجرای این دانشگاه شامل سالن تیر اندازی، زمین والیبال ساحلی و سالن ورزشی فرزانگان هم بازدید و در جریان روند ساخت آن ها نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 758

به "سه طرح ورزشی دانشگاه سمنان در هفته تربیت بدنی به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه طرح ورزشی دانشگاه سمنان در هفته تربیت بدنی به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید