سامسونگ با کنار زدن شیائومی صدرنشین بازار موبایل هند شد

به گزارش مجله هاستفا، با توجه به گزارش جدید شرکت تحقیقاتی Counterpoint، سامسونگ بالاخره پس از دو سال صدرنشینی شیائومی در بازار موبایل هند پیروز شد این شرکت را کنار بزند و در مقام اول قرار بگیرد.

سامسونگ با کنار زدن شیائومی صدرنشین بازار موبایل هند شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

طی سه ماهه سوم 2020، سامسونگ به لطف افزایش احساسات ضد چینی در بین مردم هند و عرضه چندین گوشی جدید پیروز شده سهم بازار 24 درصدی را به دست آورد. شیائومی با سهم بازار 23 درصدی در رتبه دوم واقع شده است و در مقام های بعدی هم شرکت های ویوو و ریلمی دیده می شوند.

سامسونگ بین ماه های آوریل تا سپتامبر 18 گوشی جدید راهی بازار نموده و در مقایسه، شیائومی در همین مدت 22 گوشی را به دست کاربران هندی رسانده است. با این حال، طبق گزارش Counterpoint بازاریابی تهاجمی آنلاین و توزیع مؤثر گوشی های سامسونگ نقش مهمی در افزایش سهم بازار این شرکت ایفا نموده اند. این در حالی است که شیائومی به دلیل بحران کرونا با مسائل مربوط به فراوری و توزیع گوشی های خود روبرو شده بود.

یکی از فراوریکنندگان گوشی های چینی به نام Micromax که زمانی رتبه اول بازار موبایل هند را داشت، میخواهد از این احساسات ضد چینی استفاده کند و ماه آینده سری جدید گوشی های خود را معرفی خواهد نمود.

روی هم رفته سه ماهه سوم 2020 بازار موبایل هند شرایط خیلی خوبی داشته و آمار فروش گوشی ها با افزایش 9 درصدی نسبت به سال گذشته به رقم 53 میلیون گوشی رسیده است. البته طبق آمار منتشر شده، فاصله سامسونگ با شیائومی اصلا زیاد نیست و شاید در سه ماهه بعدی این شرکت چینی بتواند بار دیگر صدرنشین بازار هند گردد.

  • ارزان ترین گوشی 5G دنیا با قیمت 34 دلار راهی بازار هند می گردد

منبع: The Next Web

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5149

به "سامسونگ با کنار زدن شیائومی صدرنشین بازار موبایل هند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ با کنار زدن شیائومی صدرنشین بازار موبایل هند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید