زیباترین نقاط جهان که کمتر دیده شده اند

به گزارش مجله هاستفا، وقتی صحبت از زیبایی های زمین خاکی می شود آنقدر گفتنی ها زیادند که توان صحبت درباره همه آن ها را نداریم. اما هر از گاهی با گلچین کردن چندی از آن ها می توان خود را در آرامشی بی سرانجام گم کرد.

زیباترین نقاط جهان که کمتر دیده شده اند

خبرنگاران - در ادامه لیستی تهیه کردیم از مناظر و مناطقی که آرامش بخش قلب و روح هر انسانی هستند.

اویا، سانتورینی، یونان

اویا واقع در بالای صخره ای با منظره تماشایی از آتشفشان پالئا Palea، نئا کامنی، و جزیره تیراسیا Thirassia، محبوب ترین و مسلما زیباترین ا زبین همه روستاهای زیبای جزیره یونانی سانتورینی Santorini است.

نقاط دیدنی دریاچه Plitvice، کرواسی

دریاچه های Plitvice در حدود نیمه راه بین پایتخت کرواسی و زاگرب و زادار در سواحل دریای آدریاتیک واقع شده اند، این دریاچه ها جادویی برای زندگی هستند، آب در حال حرکت توسط جنگل های باستانی احاطه شده، 16 دریاچه که با آبشار به هم متصل شده اند، پل های طبیعی و دست ساز و کیلومترها زیبایی طبیعت وحشی پر از خرس، گرگ، گراز و پرنده، همه تنها بخشی از این مکان زیبا و جادویی هستند.

ساحل آمالفی، ایتالیا

ساحل آمالفی یک قطعه فوق العاده زیبا از ساحل ناهموار در کامپانیا، ایتالیا، در حاشیه شبه جزیره سورنتین است. حدود 50 کیلومتر ساحل، مانند چیزی است که یک هنرمند عاشق ممکن است آن را حدس زده باشد. صخره های بی نظیر که در دریای لاجوردی فرومی فرایند، سواحل طلایی ریز و درشت در پناهگاه ساحلی دامنه کوه، روستاهای تمیز که در دامنه های شیب دار کوه راوللو و باغ های پرتقال معطر که برای جلب توجه با تاکستان های باستانی رقابت می کنند.

صخره های مرجانی، استرالیا

تنها موجود زنده روی کره زمین که از فضا می توان دید، این صخره های بزرگ بسیار زیاد است. این اکوسیستم پیچیده به طول 2300 کیلومتر در شمال شرقی استرالیا واقع در سواحل کوئینزلند، دارای بیش از 3000 سیستم صخره ای فردی، سواحل مرجانی و صدها جزیره بزرگ و کوچک با سواحل شنی سفید درخشان است.

دریاچه مارون، کانادا

دریاچه مارون واقع در دره دوردست ده قله در Rockies کانادا است، یک جواهر کوچک با یخچال های طبیعی که با کوه های پر پیچ و خم احاطه شده و با آبشارهای بی نظیر و تخته سنگ های باستانی است. با آب شدن یخچال های طبیعی، آب در دریاچه بالا می رود و تغییر رنگ می دهد.

منبع : claimflights.co.uk

منبع: چمدان
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3797

به "زیباترین نقاط جهان که کمتر دیده شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین نقاط جهان که کمتر دیده شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید