زشت و زننده؛ پرتاب آب دهان به یحیی گل محمدی در تبریز

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: جنجال اتفاق افتاده در تقابل تیم های تراکتور و پرسپولیس تمامی ندارد. این دو تیم که در هفته بیست وهشتم رقابت های لیگ برتر در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند نتوانستند بازی را به خاتمه ببرند تا خاتمه داور مسابقه در دقیقه 72 تصمیم به نیمه تمام گذاشتن مسابقه بگیرد.

زشت و زننده؛ پرتاب آب دهان به یحیی گل محمدی در تبریز

به گزارش خبرنگاران، در این بازی، عده ای از تماشاگران تراکتور با پرتاب خطرناک سنگ به سوی بازیکنان پرسپولیس جو بازی را متشنج کردند. رفتاری که از سوی پرسپولیسی ها ادعا شده، پیش از بازی و زمان گرم کردن هم وجود داشته و رفته رفته در جریان بازی به شدت آن اضافه شده است.

البته که فقط بازیکنان پرسپولیس مورد اهانت قرار نگرفته و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم روز سختی را سپری کرد. او که به علت محرومیت مجبور شده بود در جایگاه ویژه بنشیند، برای ورود و خروج با رفتار های عجیبی روبرو شد. فارغ از پرتاب سنگ و بطری آب، به تازگی ویدیویی زننده منتشر شده که نشان می دهد یکی از طرفداران تراکتور آب دهان به سمت سرمربی پرسپولیس پرت نموده و این کار را چندین بار انجام می دهد. طبیعتا این رفتار از سوی تماشاگران پرشور تبریزی هم تایید نمی گردد و فقط عده ای از آن ها تمایل به بروز رفتار های زننده داشته اند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10311

به "زشت و زننده؛ پرتاب آب دهان به یحیی گل محمدی در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زشت و زننده؛ پرتاب آب دهان به یحیی گل محمدی در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید