رشد جستجوی کلمه اربعین در گوگل ، 95 میلیون لایک ثبت شد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، داده کاوی (Data Mining) یک شرکت دانش بنیان در حوزه کلان داده (Big Data) از رفتار کاربران شبکه های اجتماعی نشان می دهد که در ایام اربعین سال جاری نزدیک به 3 میلیون پست با موضوع اربعین حسینی به اشتراک گذاشته شده و این پست ها 95 میلیون بار لایک شده است.

رشد جستجوی کلمه اربعین در گوگل ، 95 میلیون لایک ثبت شد

کاربران دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و توئیتر نسبت به رویداد بزرگ اربعین حسینی بیش از 2.5 میلیون توئیت و 283 هزار پست منتشر نموده اند.

آنالیز موضوعات حول محور حواشی رویداد بزرگ اربعین حسینی در فضای مجازی به تفکیک فعالیت کاربران در بسترهای توئیتر و اینستاگرام نشان می دهد که بیش از 2.5 میلیون توئیت در خصوص اربعین منتشر شده است. بیش از 52 هزار کاربر در خصوص اربعین در توئیتر صحبت نموده اند. مجموع این 2.5 میلیون توئیت، بیش از 11 میلیون بار لایک شده است.

در همین حال بیش از 283 هزار پست توسط 89 هزار کاربر در خصوص موضوع اربعین در شبکه اجتماعی اینستاگرام فراوری شده است که این پست ها در مجموع بیش از 84 میلیون بار لایک شده اند.

روند رشد جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با اربعین در موتور جستجوگر گوگل نیز جالب توجه است.

آنالیز ها نشان می دهد که روند جستجوی موضوعات کلیدی مرتبط با ایام اربعین و محرم در گوگل از سال 89 تا سال 97 سیر صعودی داشته است.

همانطور که در تصویر می بینید روند جستجو در گوگل و در خصوص موضوع خاص محرم در طول سالیان اخیر رو به افزایش است. به طوری که سال 97 بیشترین میزان جستجوی کاربران در خصوص اربعین و محرم را به خود اختصاص داده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 844

به "رشد جستجوی کلمه اربعین در گوگل ، 95 میلیون لایک ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد جستجوی کلمه اربعین در گوگل ، 95 میلیون لایک ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید