مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از باگ IOS 13 تا تغییرات امنیتی اینستاگرام

به گزارش مجله هاستفا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از باگ IOS 13 تا تغییرات امنیتی اینستاگرام

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت اپل iOS 13 را با تنظیمات حریم خصوصی پیشرفته معرفی کرد ، اما ظاهراً هنوز هم موقعیت مکانی شما ردیابی می گردد، حتی هنگامی که خدمات موقعیت مکانی برای همه برنامه ها و ویژگی ها خاموش است باز هم این اتفاق رخ می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل فوتوز ویژگی جدید پیغام رسانی را به دست آورد. این ویژگی تقریباً مانند یک سرویس گیرنده پیغام رسانی تمام عیار کار می نماید اما تنها هدف آن سهولت اشتراک گذاری تصویر با افراد خاص است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

از ماهها پیش گزارشهایی درباره گلکسیA91 سامسونگ منتشر می گردد. این شرکت پیش از این تایید نموده بود که این گوشی با ویژگی هایی مثل شارژ سریع 45 واتی همراه است.مشروح اینجا بخوانید.

بر اساس اطلاعات جدید کوالکام قرار است گوشی های شیائومی می 10 و میزو 17 از اسنپدراگون 865 برخوردار باشند و خاطرنشان کرد که شرکت شیائومی از این ویژگی ها در پرچمداران آینده خود استفاده خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام تغییراتی جدید در نحوه ثبت نام خود ایجاد نموده است. این تغییرات شامل پرسشهایی درباره سن کاربرانی می گردد که قصد دارند یک حساب کاربری جدید ایجاد نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1866

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از باگ IOS 13 تا تغییرات امنیتی اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از باگ IOS 13 تا تغییرات امنیتی اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید