درخواست ایران از فیزو؛ احتمال تغییر زمان برگزاری انتخابی تکواندو دانشجویان

به گزارش مجله هاستفا، به علت مصدومیت و هجوم ویروس کرونا به اردوی تیم های ملی تکواندو امکان تغییر در زمان برگزاری مسابقات دانشجویان وجود دارد.

درخواست ایران از فیزو؛ احتمال تغییر زمان برگزاری انتخابی تکواندو دانشجویان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهلت ثبت نام اولیه تیم ها در مسابقات تکواندو یونیورسیاد 2020 چین روز 10 بهمن ماه به خاتمه خواهد رسید، اما کرونا و مصدومیت ملی پوشان تکواندو کشورمان باعث شده است تا ایران با ارسال نامه ای به فیزو(فدراسیون جهانی دانشگاهی) خواهان تمدید زمان ثبت نام گردد.

پیش از این قرار بود مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان روز 6 بهمن ماه برگزار گردد، اما هجوم ویروس کرونا در اردوی تیم تکواندو بانوان و مصدومیت بازیکن تیم پسران باعث شده است تا برگزاری این مسابقات در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

بر همین اساس ایران با ارسال نامه ای به فیزو، درخواست تمدید یک ماه فرصت ثبت نام را داشته است. درخواسی که باید دید مورد قبول مسئولان برگزاری مسابقات قرار خواهد گرفت یا نه؟

اصغر رحیمی با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: نامه ای به کمیته برگزاری مسابقات یونیورسیاد ارسال کردیم تا در صورت امکان با توجه به مثبت شدن تست کرونای بچه ها، با یک ماه تاخیر اسامی خود را ثبت کنیم. البته در نامه ارسالی دو درخواست داشتیم که یا به ما تا 10 اسفندماه برای ثبت نام فرصت بدهند که با توجه به سیستمی بودن ثبت نام بعید می دانم با آن موافق گردد.

وی گفت: در خواست دیگر ما این بود که مانند بازی های آسیایی و المپیک که امکان ثبت نام سه تا چهار برابری ظرفیت وجود دارد، در این مسابقات نیز این کار صورت بگیرد و در هر وزن ما امکان ثبت نام سه یا چهار بازیکن را داشته باشیم. در صورت موافقت با این موضوع ابتدا در هر وزن چند بازیکن را ثبت نام و سپس پس از بهتر شدن شرایط کرونا و سروسامان گرفتن لیگ، انتخابی را برگزار و اردو را آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9905

به "درخواست ایران از فیزو؛ احتمال تغییر زمان برگزاری انتخابی تکواندو دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ایران از فیزو؛ احتمال تغییر زمان برگزاری انتخابی تکواندو دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید