درخشان مهر: از مسابقات قهرمانی آسیا اطلاعی ندارم!

به گزارش مجله هاستفا، مدافع تیم فوتبال امید گفت که از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا اطلاعی ندارد.

درخشان مهر: از مسابقات قهرمانی آسیا اطلاعی ندارم!

با تور مالزی بالی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهران درخشان مهر که برای حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا به تیم امید دعوت شده در حاشیه نخستین تمرین این تیم گفت: اردویی که شروع شده، با بازیکنان همان تیم جوانان است. باید ببینیم آقای پیروانی چه برنامه ای دارد تا تمرینات را شروع کنیم.

وی در مورد انتخاب امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم امید، گفت: پیروانی تاکتیک خاص خودش را دارد و به لحاظ علمی سطح بالایی دارد و به نظرم بهترین انتخاب بود.

مدافع تیم امید درباره اینکه این تیم مدت هاست به المپیک صعود نکرده و به نظرم او و هم تیمی هایش می توانند به این افتخار برسند، گفت: ما و کادرفنی تمام کوشش مان را می کنیم. ببینیم خدا چه می خواهد.

درخشان مهر در مورد بازی های انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا که از 28 تیرماه در قرقیزستان شروع می گردد، گفت: از این مسابقات اطلاع ندارم. باید ببینیم کادرفنی چه می گوید.

وی درباره علت غیبت 10 بازیکن در اولین اردو گفت: نمی دانم چرا بعضی تیم ها به بازیکنان خود اجازه نداده اند. باشگاه های آنها اجازه ندادند و در این خصوص پیروانی تصمیم می گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2259

به "درخشان مهر: از مسابقات قهرمانی آسیا اطلاعی ندارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان مهر: از مسابقات قهرمانی آسیا اطلاعی ندارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید