اسبقیان: قرارداد تمام سرمربیان و مربیان بعد از پارالمپیک تمام شد

به گزارش مجله هاستفا، شروین اسبقیان در تبادل نظر با خبرنگاران با تاکید بر اینکه آنالیز عملکرد تیم های اعزامی به بازی های پارالمپیک گفت: انجام این کار در خصوص تیم ها و رشته هایی که با نظارت و مسئولیت فدراسیون جانبازان در بازی های توکیو شرکت کردند، شروع شده و تا زمان حصول نتیجه کامل پیگیری خواهد شد.

اسبقیان: قرارداد تمام سرمربیان و مربیان بعد از پارالمپیک تمام شد

وی ادامه داد: بسکتبال با ویلچر، پارا وزنه برداری و پارادوومیدانی رشته هایی هستند که تا به امروز آنالیز عملکرد آنها به وسیله کمیته فنی فدراسیون اجرا شده است. البته انجام این آنالیز ها بدون توجه به عملکرد و نتیجه ای که تیم ها در پارالمپیک داشتند، انجام می گردد به همین علت عملکرد و شرایط والیبال نشسته که برای هفتمین بار قهرمان بازی ها شد هم مورد آنالیز قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان اعلام نمود: در راستای آنالیز عملکرد هر یک از رشته ها، نشست تکمیلی هم با مدیران کمیته ملی پارالمپیک خواهیم داشت سپس تصمیم گیری لازم را در خصوص تیم ها خواهیم داشت. اینکه در خصوص هر تیم چه تصمیمی اتخاذ گردد به نتایچ آنالیز ها بستگی دارد.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که ممکن است مثلا به خاطر نتیجه گیری ضعیف یا دور از انتظار ترکیب کادر فنی تیمی دستخوش تغییرات گردد؟، گفت: پیش از شروع نشست های آنالیز عملکرد و در واقع بعد از بازی های پارالمپیک، تکیلف تمام مربیان اعزامی به توکیو معین بود. به واقع در تمام رشته ها و تیم هایی که در بازی های پارالمپیک شرکت داشتند، قرارداد مربیان و سرمربیان با اتمام این بازی ها تمام شده است و هیچ همکاری میان ما (فدراسیون) و آنها وجود ندارد مگر اینکه تصمیم به تمدید قرارداد و همکاری گرفته گردد.

وی توضیح داد: در خصوص هر رشته و تیم با توجه به مسابقات پیش رو که مهمترین آنها بازی های پاراآسیایی است در اولین فرصت اقدام به مشخص تکلیف شرایط کادر فنی می کنیم تا ورزشکاران و تیم ها با مربیان تازه دور تازه تمرینات شان را شروع نمایند.

وی بعلاوه در خصوص هادی رضایی و اعلام وی مبنی بر خاتمه همکاری با تیم ملی والیبال نشسته به اسم سرمربی تیم ملی گفت: کوشش ها و افتخار آفرینی های آقای رضایی با والیبال نشسته بر هیچ کسی پوشیده نیست. از این مربی، تجربه ها و افتخاراتی که داشته به راحتی نمی گذریم. او از صاحب نظران همیشگی است و مسئله ای هم برای بازگشت نداریم. البته برای مسابقات قهرمانی آسیا فرید صائبی راهنمایی تیم ملی را بر عهده دارد و بعد از مسابقات هم تصمیم نهایی در خصوص کادر فنی اتخاذ می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8704

به "اسبقیان: قرارداد تمام سرمربیان و مربیان بعد از پارالمپیک تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسبقیان: قرارداد تمام سرمربیان و مربیان بعد از پارالمپیک تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید