دانش ایران در فراوری واکسن پیشرفته است

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، مصطفی قانعی درباره فراوری واکسن کرونا در کشور گفت: دانشمندان کشورمان شبانه روز در حال کوشش برای فراوری بهترین واکسن کرونای بومی هستند. محصولی که با بهترین کیفیت و نتیجه علمی به بازار می رسد و جامعه را از شر این بیماری خلاص می نماید.

دانش ایران در فراوری واکسن پیشرفته است

وی اضافه کرد: در تلاشیم تا به نتیجه نهایی رسیدن واکسن های ایرانی، از بازار جهانی بهترین و مطمئن ترین نوع واکسن را تهیه کنیم. مردم نگران نباشند و قطعاً محصولی با ایمنی بالا و استاندارد را می خریم. ایران کشوری است که همواره در شرایط بحرانی با یک بسیح عمومی از پس مسائل برآمده است. این بار هم این اتفاق خواهد افتاد.

قانعی ادامه داد: یکی از شرکت های ایرانی در حال ساخت واکسنی شبیه به واکسن مدرنایی است که تاییدیه آژانس دارویی اروپا را کسب نموده است. دانشمندان ما نیز در تلاشند تا واکسنی کاملاً شبیه به این محصول را فراوری نمایند.

رئیس کمیته علمی مبارزه با کرونا با بیان اینکه هیچیک از واکسن های ایرانی کرونا بدون گذراندن تست های اولیه به فراوری انبوه نمی رسد، بیان نمود: همه واکسن ها باید ابتدا 3 فاز تأیید را بگذرانند و بعد مجوز فراوری انبوه بگیرند. هیچ گاه این فرایند شکل دیگری را تجربه ننموده است

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6570

به "دانش ایران در فراوری واکسن پیشرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش ایران در فراوری واکسن پیشرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید