خرمگاه: آلومینیوم تا رسیدن به تفکرات ما خیلی کار دارد، با توجه به داشته های باشگاه بازیکن گرفتیم

به گزارش مجله هاستفا، محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است این تیم تا رسیدن به تفکرات علیرضا منصوریان فاصله دارد.

خرمگاه: آلومینیوم تا رسیدن به تفکرات ما خیلی کار دارد، با توجه به داشته های باشگاه بازیکن گرفتیم

محمد خرمگاه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی بدون گل آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد مربیان بسیار خوبی دارد و نکونام و دستیارانش حدود دو سال است که با این تیم کار می نمایند. تفکرات نکونام کاملاً بر فولاد حاکم است و همه تیم ها مقابل این تیم شرایط سختی دارند. ما هم کار سختی داشتیم، اما شش موقعیت گلزنی خوب به دست آوردیم که سه توپ به تیر دروازه حریف برخورد کرد. فولاد در لیگ قهرمانان آسیا نماینده ایران است و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

وی با اشاره به شرایط تیم آلومینیوم اراک بیان نمود: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. ما و بازیکنان کوشش می کنیم به شرایط مدنظر منصوریان برسیم و کارهای تاکتیکی را آرام آرام به تیم اضافه می کنیم. فرایند تیم تا به امروز بسیار خوب بوده است و امیدوارم تیم آلومینیوم همین فرایند را حفظ کند.

مربی آلومینیوم اراک در این باره که ممکن است نتایج فوق العاده آلومینیوم سازان در نیم فصل اول باعث افزایش توقعات طرفداران اراکی گردد، به خبرنگاران گفت: باید منطقی فکر کنیم. طرفداران تیم آلومینیوم بسیار فهیم و منطقی هستند و شناخت خوبی از تیم دارند. آلومینیوم در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت و ما هم کوشش می کنیم بهترین اتفاقات برای تیم رقم بخورد تا همین فرایند را ادامه دهیم.

خرمگاه در خصوص بازیکنان جدید تیم آلومینیوم و برنامه کادر فنی این تیم برای تعطیلات لیگ برتر توضیح داد: با توجه به داشته ها، شرایط موجود باشگاه و تیم آلومینیوم بازیکن گرفتیم تا به جایگاهی که مدنظرمان بود، برسیم. برای تعطیلات لیگ برتر هم اردویی خواهیم داشت که محل آن هنوز قطعی نشده است.

وی درباره اینکه تیم های منصوریان در اوایل حضور این مربی، نتایج نامطلوبی می گیرند که در هفته های گذشته اتفاقی متفاوت برای آلومینیوم اتفاق افتاده است، گفت: فوتبال هر روز شرایط خودش را دارد و نمی توان در این باره قضاوت کرد. از زمانی که به آلومینیوم آمدیم، توانستیم مقابل مس رفسنجان و طرفدار پیروز شویم و از فولاد هم مساوی بگیریم. با این حال هنوز خیلی کار داریم تا به تفکرات خودمان نزدیک شویم.

مربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه کادر فنی سبزپوشان کوشش می نماید نقاط ضعف تیم را رفع کند، گفت: پیش تر به خاطر شرایط کاری در بازی های اول نتایج خوبی نگرفتیم، اما اکنون با نتایج خوبی آغاز کردیم و امیدوارم این فرایند را ارتقا دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7207

به "خرمگاه: آلومینیوم تا رسیدن به تفکرات ما خیلی کار دارد، با توجه به داشته های باشگاه بازیکن گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرمگاه: آلومینیوم تا رسیدن به تفکرات ما خیلی کار دارد، با توجه به داشته های باشگاه بازیکن گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید