خبر خوش سایپا به مشتریان

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران : گروه خودروسازی سایپا با طراحی و ساخت رولر هِمینگ درب های جانبی بعضی محصولات خود باعث جلوگیری از خروج بیش از 2 میلیون دلار ارز از کشور شد.

خبر خوش سایپا به مشتریان

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایپا، گروه خودروسازی سایپا در سال جهش فراوری و در راستای ادامه پویش ملی بومی سازی صنعت خودرو، پیروز شد پروژه رولر هِمینگ درب های جانبی بعضی محصولات خود را که پیش از این به صورت صد در صدی به خارج از کشور وابسته بود، بومی سازی کند.

بر این اساس شرکت سایپاپرس توانست طراحی، ساخت و نصب تجهیزات پروژه رولر هِمینگ درب های جانبی محصولات خانواده SQ200 و درب پشت کوییک را با پیروزیت به خاتمه برساند و اکنون گروه خودروسازی سایپا برای تأمین این کالا احتیاج به واردات ندارد. داخلی سازی این پروژه باعث جلوگیری از خروج بیش از 2 میلیون دلار ارز از کشور شد.

در اجرای این پروژه متخصصان داخلی گروه خودروسازی سایپا در شرکت سایپا پرس، توانستند با مهندسی معکوس و به وسیله دانش مهندسی خود پروژه رولر هِمینگ درب های جانبی را عملیاتی نمایند و اکنون ساعتی 27 درب با روش جدید ایرانی و مطابق با استانداردهای بین المللی فراوری می گردد.

بر این اساس روزانه 594 مجموعه درب خودروهای خانواده SQ200 و درب پشت کوییک فراوری می گردد که این میزان فراوری، سایپا را از واردات آنها بی احتیاج می نماید.

از دیگر مزایا و ویژگی های این پروژه ملی می توان به استفاده از نیروی کار و متخصص داخلی، ایجاد دانش و بومی سازی این تکنولوژی، توانایی اجرای طرح های مشابه در سایر شرکت های خودرویی، افزایش ظرفیت فراوری شرکت سایپا پرس و ساخت ابزار رولر هد برای اولین بار در سایپا اشاره نمود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4697

به "خبر خوش سایپا به مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش سایپا به مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید