خبرنگاران 27 واحد صنفی متخلف در ملارد پلمب شد

به گزارش مجله هاستفا، تهران- خبرنگاران- فرماندار شهرستان ملارد با بیان اینکه 27 واحد صنفی متخلف طی یک هفته در گشت های مشترک نظارت بر اصناف این شهرستان پلمپ شد، گفت: در این مدت 63 صنف نیز که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه بودند، اخطار دریافت کردند.

خبرنگاران 27 واحد صنفی متخلف در ملارد پلمب شد

سجاد برنجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در دو هفته گذشته تا به امروز به دلیل محدودیت های در نظر گرفته شده برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات هیچ روزبازاری در این شهرستان برپا نشده است.

وی توضیح داد: خوشبختانه طی هفته گذشته آمار مرگ و میرهای ناشی از کرونا نسبت به آغاز دور جدید با اعمال محدودیت ها کاهش یافته است.

برنجی ادامه داد: شرایط شهرستان ملارد همچنان نارنجی است و ضروری است مردم دستورالعمل های بهداشتی را به جد رعایت نمایند چراکه این شرایط به هیچ وجه پایدار نیست و با کوچکترین سهل انگاری شهرستان در شرایط قرمز قرار می گیرد.

وی راه اندازی یک مرکز جدید برای تست گیری کرونا و دریافت کیت های تشخیص سریع کرونا را از مهمترین اقدامات در زمینه مبارزه با کرونا در شهرستان ملارد عنوان نمود.

برنجی توزیع داد: تمامی دستگاه های شهرستانی مکلف هستند مصوبات ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا را با جدیت دنبال نمایند و فرمانداری در این زمینه نظارت دقیق را اعمال مَی کند.

شهرستان ملارد با حدود 400 هزار نفر جمعیت در غرب تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6067

به "خبرنگاران 27 واحد صنفی متخلف در ملارد پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 27 واحد صنفی متخلف در ملارد پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید