خبرنگاران نوبخت: باید از جان باختگان عرصه سلامت و کادر درمان، تقدیر کرد

به گزارش مجله هاستفا، تهران - خبرنگاران - محمدباقر نوبخت گفت: درگذشته خیال می کردم طرح مسائل و چالش های حوزه سلامت گیلان، عظیم نمایی ای بیش نیست، اما پس از آنالیز وبازدیدهای میدانی دریافتم که زیرساخت های حوزه سلامت در این استان معیوب بوده و باید به آن یاری گردد.

خبرنگاران نوبخت: باید از جان باختگان عرصه سلامت و کادر درمان، تقدیر کرد

به گزارش خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، نوبخت که در کسوت عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست این هیات شرکت نموده بود؛ شرایط بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این استان را بسیار نگران کننده دانست.

نوبخت به اختیارات قانونی سران مالی و همچنین ظرفیت قانون بودجه برای تأمین منابع کافی به جهت تکمیل پروژه های عمرانی حوزه سلامت گیلان اشاره نمود و اضافه کرد: ممکن است با منابع عمومی و بودجه کشور بتوانیم بخشی از کمبودهای حوزه سلامت گیلان را جبران کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان نمود: گیلان علیرغم اینکه از جمله استان های درگیر در بحران کرونا بود، خیلی خوب شیوع کرونا را مهار کرد، هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان علاوه بر تقدیر از جان باختگان عرصه سلامت باید شرایطی را فراهم بیاورد تا از کادر درمانی و همه کسانی که در آن درگیر فعالیت بودند، تقدیر کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4757

به "خبرنگاران نوبخت: باید از جان باختگان عرصه سلامت و کادر درمان، تقدیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوبخت: باید از جان باختگان عرصه سلامت و کادر درمان، تقدیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید