خبرنگاران نماینده شمشیربازی ایران به مدال برنز آسیا رسید

به گزارش مجله هاستفا، تهران-خبرنگاران-نماینده شمشیربازی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در این رشته ورزشی و در اسلحه سابر با قبول شکست برابر حریف چینی از رسیدن به فینال بازماند و صاحب مدال برنز مشترک شد.

خبرنگاران نماینده شمشیربازی ایران به مدال برنز آسیا رسید

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از روز گذشته به میزبانی کشور ژاپن شروع شده و کاروان ایران با 17 ورزشکار زن و مرد در این رقابت ها حضور دارد.

عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران امروز آدینه ابتدا مقابل نماینده کره جنوبی که قهرمان المپیک، دنیا و آسیا است با پیروزی 15 بر 12 به فزونی رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد. اما در مصاف با وانگ شیء از چین با نتیجه 15 بر 10 شکست را پذیرفت و در صندلی سوم و گردن آویز برنز رسید.

عابدینی پس از کسب مدال در گفت و گویی که فدراسیون شمشیربازی منتشر کرد گفت: خدا را شکر که توانستم مدال برنز را برای کشورم به ارمغان بیاورم. زیرا حدود 25 روز پیش مصدوم شدم اما خوشبختانه توانستم به آمادگی لازم برسم.

وی گفت: در این رقابت ها بازیکنان بزرگی به نام گو از کره جنوبی را شکست دادم و در یک هشتم نهایی هم برابر حریفی از ژاپن پیروز شدم.

محمد فتوحی و علی پاکدامن دیگر نمایندگان شمشیربازی ایران در اسلحه سابر بودند که با شکست برابر حریفانی از چین و کره جنوبی از دور رقابت ها کنار رفتند.

رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا تا 28 خردادماه به میزبانی شهر توکیو ادامه دارد و فردا شنبه در اسلحه اپه مردان و فلوره زنان نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود می روند.

شبک **9029**1983

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 161

به "خبرنگاران نماینده شمشیربازی ایران به مدال برنز آسیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده شمشیربازی ایران به مدال برنز آسیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید