خبرنگاران مسائل زیر ساختی دستگاه های خدماتی البرز برطرف گردد

به گزارش مجله هاستفا، کرج - خبرنگاران - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان گفت: مسائل زیرساختی مشترکان از جمله شرکت های آبفا، توزیع برق ، گاز و پخش فرآورده های نفتی استان باید برطرف گردد.

خبرنگاران مسائل زیر ساختی دستگاه های خدماتی البرز برطرف گردد

نورمحمد فردی دوشنبه شب در نشست هماهنگی دستگاه های خدمات رسان با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان البرز اضافه کرد: دستگاه های خدمات رسان و شهرداری های استان البرز برای خدمات رسانی بهینه به مردم و مدیریت یکپارچه شهری آمادگی کامل داشته باشند.

وی ادامه داد : خدمات رسانی مورد احتیاج به مردم در مواقع قطعی برق ، گاز و آب لازم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه چاه های غیر مجاز آب استان البرز مشخص تکلیف می گردد، گفت: این امر نقش بسزایی در مقابله با کم آبی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل و هم اندیشی دستگاه ها و سازمان های ذیربط در حوزه های مختلف، بیان داشت : تنها در سایه این تعامل و همکاری است که مدیریت یکپارچه شهری و بهره مندی مردم از خدمات اتفاق خواهد افتاد .

فردی اضافه کرد: هر چه این مدیریت به سمت وحدت، برنامه ریزی و اجرا برود به همان اندازه مردم از نتایج این وحدت بهره مند شده و قدرت سازمان ها نیز در خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم بیشترخواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: رعایت اقدامات پدافندی در صنایع و تاسیسات آب و برق الزامی است تا آسیب های این حوزه به حداقل کاهش یابد.

وی گفت: حوزه آب و برق به عنوان کلیدی ترین زیر ساخت هر کشور محسوب می گردد که توجه به نگهداری از تاسیسات آن ها باید در اولویت برنامه های مسوولان ذیربط قرار گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4602

به "خبرنگاران مسائل زیر ساختی دستگاه های خدماتی البرز برطرف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسائل زیر ساختی دستگاه های خدماتی البرز برطرف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید