خبرنگاران فرماندار ری: رعایت پروتکل های بهداشتی نوعی حقوق شهروندی است

به گزارش مجله هاستفا، شهرری - خبرنگاران - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا نوعی حقوق شهروندی است که در این راستا می بایست اطلاع رسانی عمومی در مورد تبعات قانونی ناشی از رعایت نکردن این پروتکل ها به صورت کامل توسط دستگاه های مربوطه انجام گردد.

خبرنگاران فرماندار ری: رعایت پروتکل های بهداشتی نوعی حقوق شهروندی است

حسین توکلی کجانی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان ری اضافه نمود: نحوه ارائه خدمات و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های خدمات رسان شهرستان به صورت دقیق رصد می گردد.

وی گفت: در بازدیدهای سرزده اجرا شده از ادارات شهرستان ری، بیشتر دستگاه ها در رعایت پروتکل های بهداشتی و پاسخگویی به ارباب رجوع عملکرد خوبی داشتند و بعضی از ادارات نیز به دلیل نداشتن فضای مناسب اداری با مشکل روبرو بودند که بایستی این موضوع را به وسیله اداره کل مربوطه پیگیری و برطرف نمایند.

این مسئول اعلام کرد: با راه اندازی دستگاه نظرسنجی در شهرستان ری، به صورت دوره ای این دستگاه در ادارات شهرستان مستقر و نحوه ارائه خدمات و برخورد کارکنان با ارباب رجوع در دستگاه های خدمات رسان بصورت دقیق رصد می گردد.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: بر اساس گزارش های دریافتی از دستگاه نظرسنجی، بعضی کارمندان که ارباب رجوع بیشتری دارند برخورد مناسبی با مراجعین ندارند که بایستی روسای ادارات موضوع را به نحوی رسیدگی نمایند که رضایت عمومی حاصل گردد.

توکلی گفت: زیرساخت های مخابراتی در شهرستان ری با مشکل روبرو است و دلیل آن حضور دو اداره کل مخابراتی در شهرستان است و قطعا با مدیریت یکپارچه در این حوزه، عمده مسائل ارتباطی برطرف خواهد شد.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و 6 شهر و پنج بخش در جنوب تهران واقع شده است.

به گفتته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز 596 هزار و 941 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 399 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 34 هزار و 113 نفر رسیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5529

به "خبرنگاران فرماندار ری: رعایت پروتکل های بهداشتی نوعی حقوق شهروندی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار ری: رعایت پروتکل های بهداشتی نوعی حقوق شهروندی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید