خبرنگاران اقدام خیران مدرسه ساز در تاریخ ماندگار است

به گزارش مجله هاستفا، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، باتقدیر از خیران مدرسه ساز، اقدام آن ها را در تاریخ این کشور و انقلاب ماندگار دانست.

خبرنگاران اقدام خیران مدرسه ساز در تاریخ ماندگار است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، مهرداد سالاری عصر پنجشنبه در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار گردید، گفت: اقدام ارزشمند این افراد از نگاه هیچکس پوشیده نیست و همگان از اهمیت کار مدرسه سازی مطلع هستند.

وی ادامه داد: همین که سرپناهی برای دانش آموزان می سازید و لبخند را بر لبان آنها می نشانید اقدامی بسیار ارزشمند و شایسته است که اجر بالایی نزد خداوند متعال دارد.

سالاری گفت: آنچه که در مدارس ساخته شده توسط خیران به خوبی مشهود است استحکام آن هاست و در بازدیدهای به عمل آمده این موضوع به خوبی تعیین شده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه یادآور شد: استحکام مدارس ساخته شده توسط خیران مدرسه ساز این قوت قلب و اطمینان خاطر را به خانواده ها می دهد که فرزندان آنها در بناهایی مستحکم و مطمئن در حال تحصیل هستند.

وی گفت: اوج همدلی خیران مدرسه ساز با دانش اموزان در جریان زلزله مهیب 7.3 ریشتری شامگاه 21 آبان 96 غرب کرمانشاه نمایش داده شد به گونه ای که حدود سه برابر مدارس تخریب شده را برای احداث و مقاوم سازس متقبل شدند.

سالاری در خاتمه گفت: کرمانشاه یکی از استان های نمونه در بحث مدرسه سازی از سوی خیران است و این موضوع جای امیدواری فراوان برای داشتن مدارسی مقاوم و مستحکم دارد.

7458/8066

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 160

به "خبرنگاران اقدام خیران مدرسه ساز در تاریخ ماندگار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اقدام خیران مدرسه ساز در تاریخ ماندگار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید